لنالنا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

لنای من دنیای من

خانوم معلم

1392/12/6 12:31
نویسنده : elnaz
535 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزترین من:

این روزها شدیدا عاشق معلم شدن شدی.هر روز برنامه ی عصرانه مون هست که تو خانوم معلم شی و من و چند تا از عروسک هات شاگرد های تو.

اولش آموزش شعر و موسیقی داریم،بعد آموزش زبان و در آخر تمرین نقاشی.

وقتی میگم آموزش یعنی آموزش اساسی:

باید مرتب باشم،به چیزی به جز حرف های تو توجهی نداشته یاشم،با صدای بلند باهات همخوانی داشته باشم و هر چی که تو میگی درست و صحیحش رو تکرار کنم.

این روزها به لطف حضورت کلمات زیادی به گنجینه ی لغات انگلیسی من اضافه شده چون بعضی وقت ها کلماتی رو ازم میپرسی که با وجودی که بیشتر عمرم تو کلاس های زبان گذشته ولی قادر به پاسخ دادن نیستم و باید از لغت نامه کمک بگیرم!!!

خیلی هم خانوم معلم مهربونی هستی و کلی حرف های قشنگ به من و اون یکی شاگرد کوچولوهات میگی مثل:

دختر گلم،خوشگلم،عزیزم،قربونت برم...

ولی گاهی اوقات هم عصبانی میشی و سرمون داد می زنی،ولی بعدش دوباره میای بغلم می کنی و میگی مامانی من می خوام تو قشنگ یاد بگیری واسه همون بعدش هم کلی بوس و...

وقتیهر کار جدیدت رو باید به من هم نشون بدی،وقتی که هر کی، هر چی بگه تو باید برای مطمئن شدن از درستی ش، بیای و از من بپرسی و بعد با نگاهت، دنبال تحسین منی،وقتی میگی، "مامان الی"،
میگی مامان الی و دل من میره تا ناکجا آباد...

تصور می کنم بزرگسالی ت رو، وقتی که هنوز میگی، مامان الی.
و من باید مدام اسپند دود کنم برایت، که مبادا چشم ت بزنم، که تو بی نظیر ترینی در نظرم.
وقتی، وقتی، وقتی که هربار به تو نگاه می کنم، تویی که به من جان بخشیدی.

نمی دانی چقـــــــــــــــــدر خوشحالم  برای داشتن تو؛
تویی که تمام آرزوی منی...

تو، به همه چیز رنگ دادی لنا...
خیلی دوست دارم...

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (19)

nira
6 اسفند 92 10:07
چه معلم نازی واقعا دختر شیرینی داری الناز جون، خدا برات نگهش داره
elnaz
پاسخ
لطف داری عزیزم. فدات بشم خدا سوشیانس خوشگل شما رو هم حفظ کنه واقعا خیلییییییییییی نازه. نیرا جونم خیلی با سلیقه و خوش ذوقی.
نی نی شیطون
6 اسفند 92 10:11
سلام از مطلبتون بسیار لذت بردم خوشحال میشم به نی نی شیطون من هم سری بزنید __________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-' ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______| ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____)
elnaz
پاسخ
لطف دارید عزیزم. چشم حتما با کمال میل لینکتون میکنم.
مامانی زهرا
6 اسفند 92 10:33
خانم معلم اجازه!!!!! خانم معلم من خیلی دوستون دارم چه ناز شدی لنای گلم افتخار میدید به من و زهرا هم تدریس کنیدقول میدیم بچه های خوبی باشیم
elnaz
پاسخ
عزیزم فدای زهرا نازنازی و مامان گلش بشم من و لنا هم خیلی دوستون داریم.
مامان مریم
7 اسفند 92 10:06
وووووی چه خانوم معلم نازی کفشاشو ببین جوووونم...الناز جان از طرف منم یه اسپند براش دود کن خیلی ماهه لنای من
elnaz
پاسخ
فدات عزیزم نظر لطف شماست. می بینی مریم جون لنا عاشق کفش پاشنه بلنده مهتاب جونم رو ببوس.
زهره مامان مرسانا
7 اسفند 92 20:18
الهی نازت بشم عروسک چه معلم خوبی میشی افرین زبان درس میدی خوشکلم همکارم میشی؟
elnaz
پاسخ
ممنون خاله جون جونی آخی عزیزم دبیر زبان هستین شما؟ چه خوب،منم یه جورایی زبان خوندم تقریبا دو رو بر 10 سال کلاس زبان رفتم.برای مرسانای ماه و مامان نازش.
گنزو
8 اسفند 92 7:41
خاله فدات كه انقد نازو دوس داشتني هستييييييي
elnaz
پاسخ
خدا نکنه عزیزم.لطف داری گلم.
مامانه کیاناوهانا
9 اسفند 92 10:05
خصوصی
elnaz
پاسخ
اومدم عزیزم.
مامانه کیاناوهانا
9 اسفند 92 10:09
وای چه خانوم معلم نازی... خیلی با نمکه لنا به عرو سکش میگه هیس ...وقتی بچه هستیم فکر میکنیم عروسکامون جون دارن... امیدوارم خدا براتون حفظ کنه این دختر ملوس رو الناز جونم...
elnaz
پاسخ
مرسی خاله گلم. آره ندا جونم حالا می فهمیم که چقدر دنیای قشنگی داشتیم. ممنون عزیزم از لطفت.خدا دختر های قشنگ تو رو هم حفظشون کنه. دوستون دارم.
مامی آرشیدا
11 اسفند 92 22:22
واییییییی چه معلم نااااازی کاشکی معلم من میبودی لناجووووونم
elnaz
پاسخ
عزیزم...شما لطف دارین گلم. فکر نکنم بیشتر از یک روز شاگردیش رو تحمل کنین خیلی سخت گیره یه ریز باید تمرین و تکرار سرود بکنین قبوله؟؟؟؟؟
مامان پرهام
11 اسفند 92 23:22
خانم خانما چقدر معلمی هم بهش میاد خدا حفظش کنه خانم گل مارو
elnaz
پاسخ
ممنون از لطفت خدا پرهام جونم رو هم حفظ کنه
مثل هیچکس
14 اسفند 92 8:24
قربون خانم معلم مهربونمون برم من
elnaz
پاسخ
خدا نکنه عزیزم
مامان آیسو وآیسا
14 اسفند 92 11:31
عزیززززززززززززززززززززززززم چه خانوم معلم نازززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززی
elnaz
پاسخ
فدات عزیزم لطف داری.
ندا
23 اسفند 92 23:41
eeeeeeeeeeeeeey jonam nega maghnasho
elnaz
پاسخ
مامان الینا و اوا
29 اسفند 92 9:38
سلام گلم لنا جون خیلی خوشگله الهی قربون اون حرفاش دوستون داریم خانوم معلم مهلبون
elnaz
پاسخ
سلام عزیزم لطف داری گلم.چشای شما قشنگن.خدا نکنه عزیزم.شما وبلاگ ندارید؟
مامان الینا و اوا
9 فروردین 93 15:58
عزیزممممممممممم یه زمانی داشتممممم ولی بعدا دیگه بستمممممم . اخه سر کار که نمیتونم برممممم و وقتی رسیدمممم خونه الینا و اوا شوق میکنن اخه 10 ساعت تو کارممممممم و بقیه روز رو هم کارایه خون رو انجام میدم و رسیدن به کوچولو هاممممممممممم
elnaz
پاسخ
ok azizam az rushun bebus.behemun sar bezanid khoshhal mishim.
مامان الینا و اواچ
10 فروردین 93 12:46
چشممممممممممممم عزیزممممممم حتمااااااااااا سر میزنم دوستون دارم لنا رو از طرف من ببوسسسسسسسس booooooooooooooooooooooooooooooooooooooooos
elnaz
پاسخ
ممنون گلم.ما هم دوستون داریم.برای الینا و آوا جون
مامان الینا واوا
11 فروردین 93 13:56
سلام الناز جون نمیدونم بخاطر مشغله ی کاری هست که این طوری غلط غولوط مینویسممم راستش هر چقدر کار داشته باشم بعضی اوقات فقط فکرم میمونه تو لنا جون و شما
elnaz
پاسخ
سلام عزیزم شما لطف دارین.دوست دارم بیشتر در موردتون بدونم.
مامان الینا و اوا
12 فروردین 93 16:09
خصوصی گلمممم نگو که نزدم تا خوصوصی برا شما بیاد
elnaz
پاسخ
فدات عزیزم.خصوصی زدی.
مامان دلنیا
16 فروردین 93 12:09
مامانی ماشالله دخمل ناز وملوسی داری.خداحفظش کنه.خوشحال میشم به وب دلنیا بیاین وتبادل لینک کنیم.
elnaz
پاسخ
لطف دارید عزیزم.ممنون خدا دلنیا جون رو هم حفظ کنه.با افتخار لینک شدید.