لنالنا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

لنای من دنیای من

آیلین و لنا در تولد دادا

1392/12/24 10:41
نویسنده : elnaz
724 بازدید
اشتراک گذاری

6 اسفند تولد دادا بود و یه تولد کوچولو واسه دادا گرفته بودیم.تو هم که عاشق کیک و تولد و مراسم کلی ذوق می کردی

خوشحالیت هم دو چندان بود چون دوست عزیزت آیلین (دختر عموی من) هم مهمونمون بود.خلاصه خیلی بهت خوش گذشت.

دادای لنا تولدت مبارک.

        

              

                    

شادی همیشگیت آرزوی همیشگی منه عزیزترین خودم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

مامانه کیاناوهانا
24 اسفند 92 12:01
سلام الناز جون خیلی وقت بود پست جدید نزاشته بودی ...دلم براتون تنگ شده بود خوشحال شدم لنای عزیزم رو دیدم... امیدوارم سال خوبی در پیش داشته باشین... با ارزوی بهترینها در سال جدید...
elnaz
پاسخ
ممنون ندا جون مهربونم من هم دلم برای شما همیشه تنگه. من هم آرزومند آرزوهاتون در سال جدید هستم. برای کیانا و هاناجون و ندا جون خودم.
mad
24 اسفند 92 13:10
قربونش برم خوشگل شده
elnaz
پاسخ
فدات بشم چشات خوشگله.
گنزو
24 اسفند 92 17:45
پس كو عكس دادا؟ داداي لنا جون تولدت مبارك ايشالاه 120 ساله شي
elnaz
پاسخ
ممنون عزیزم.
گنزو
24 اسفند 92 17:45
الان عدد كيكارو ديدم منم فك كردم دادا خان كوچيكن شرمنده
elnaz
پاسخ
خواهش می کنم عزیزم ممنون از تبریکت.
ندا
24 اسفند 92 20:14
قالب جدید مباررررررررررررک تولد پسر عمه مام مبارررررررک
elnaz
پاسخ
ممنون دختردایی گلم.
مامان ترنم
25 اسفند 92 9:23
چه قالب قشنگيچه دختر ملوسي. سال نو پيشاپيش مباركبا آرزوي بهترينها براي شما عزيزان .
elnaz
پاسخ
قربونت برم عزیزم.همیشه لطف داری. سال نو بر شما هم مبارک.بهترین هارو براتون آرزومندم
مامان پرهام
25 اسفند 92 11:21
عزیزم چه شالی گذاشته تولد هم مبارک باشه وسال نو هم جلو جلو بهتون مبارک دعا برای ما یادتون نره خصوصی
elnaz
پاسخ
ممنون عزیزم لطف داری. محتاجیم به دعا. سال نو شما هم مبارک.
ندا
25 اسفند 92 23:01
اسفند رو به پایان است ...وقت کوچ کردن به فروردین... وقت بخشیدن وصاف کردن دل, پس مرا ببخش...: اگر بانگاهی یا صدایی یا زبانی بر دلت ترکی انداخته ام (سال نو پیشاپیش مبارک)
elnaz
پاسخ
سال نو بر شما هم مبارک.شاد باشید.
مامانی زهرا
26 اسفند 92 1:18
تولد تولد شادی لنای گلم و همه ی بچه ها آرزوی ماست
elnaz
پاسخ
ممنون عزیزم.
مامان آیسو وآیسا
27 اسفند 92 12:46
سال نو پیشاپیش مبارررررک امیدوارم سال خوبی داشته باشین پر از سلامتی وشادی
elnaz
پاسخ
ممنون عزیزم من هم بهترین هارو براتون در سال جدید آرزومندم.
مثل هیچکس
28 اسفند 92 9:22
عزیزم خوشحالی تو آرزوی قلبی ماست .تولد دادا هم مبارک باشه ما هم سال نو رو به شا وخونواده محترمتون تبریک میگیم امیدوارم سال خوبی در پیش داشته باشین .
elnaz
پاسخ
ممنون از لطفت عزیزم.شاد باشید همیشه.
nira
29 اسفند 92 16:14
عزیزم چه شالی هم سرش کرده خوشم می یاد از این کارای عجیب غریب بچه ها
elnaz
پاسخ
قربونت برم عزیزم میبینی چه کار هایی میکنه کلا عاشق کارهای آدم بزرگ هاست.برای سوشیانس گلم.
مامان مریم
1 فروردین 93 8:27
بهار رسید و هوا پر شده ست از “دوستت دارم”هایی که برایت به دست باد سپرده ام مبادا پنجره ات بسته باشد ! عیدت مبارک
elnaz
پاسخ
ممنون عزیزم عید شما هم مبارک.
مامی آراد
11 فروردین 93 9:47
خیلی خیلی زیبا ،خداحفظش کنه ،عیدتون هم مبارک ،بااجازتون لینکتون می کنم
elnaz
پاسخ
لطف دارید شما.عید شما هم مبارک.من هم با افتخار لینکتون میکنم.برای آراد جون