لنالنا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

لنای من دنیای من

نمایشگاه آثار بچه ها در مهدکودک

1392/11/27 9:46
نویسنده : elnaz
401 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگل خودم:از روز چهارشنبه توی مهد کودکتون نمایشگاهی از کاردستی ها و نقاشی های خودتون برپا بود.من و بابایی هم با وجود مشغله ی زیادی که داشتیم برنامه ریزی کردیم که حتما بریم و آثار بچه ها رو ببینیم.

واقعا خیلی نمایشگاه جالبی بود پای هر کاردستی یا نقاشی می ایستادم کلی حظ می کردم مخصوصا نقاشی ها که کار خود بچه ها بود و هر کدوم برای خودش یک دنیا حرف داشت.

تو هم که بیشتر از من ذوق می کردی و اصرار داشتی که با هر کدوم از کاردستی ها عکس بگیری و از من می خواستی که از همه شون برای تو هم درست کنم.

فدات بشم عزیزم خدا رو به خاطر داشتنت هر روز هزاران بار شکر می کنم.

  totalgifs.com barrinhas gif gif linhacoraRainbow.gif

چند تا عکس از روز نمایشگاه:

           

کنار کاردستی خودت                      

            

           

نقاشی که خودت کشیدی

ردیف بالا نقاشی اولی هم کار خودته

اینم چند تا از نقاشی بچه ها

         

       

    

ممنون که روزهای شیرینی را برایمان رقم می زنی.

دوستت دارم تا بی کران بی کران ها.

                              totalgifs.com love gif gif 24.gif

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

خاله مینا
27 بهمن 92 14:42
ای جونم لناجونم چقد نانازه تازه همسن دخترخاله عزیزم ارمیتاس ک من عاشقشم البته من عاشق همه بچه هام و بااینکه مجردمو بچه ندارم همیشه میام نینی وبلاگو ازخوندن پستای زیبای شما مامانای گل لذت میبرم
elnaz
پاسخ
fadaye to azizam.mamnun ke behemun sar mizanid.ruye gole shoma va armita juni ro mibusam. shad bashid.
ندا
27 بهمن 92 18:11
مــا تـــــــــورکا اعـصـاب : ﻧـداریــم لـجبـاز : بـلـه هـستـیـم غــــرور :داریـم تـادلــت بخـــواد تو غیرتی بودن : همتا نداریم روراسـت : درســت مـثـل یـه اتـوبـان تـودل کـویـر اعتــمـادبـه نفـس :زیـیــاااااااد سـرسـخـت : وحـــشـتـنـاک خـونـگرم :شدیـدأ مـهربـون : بسیــــااااار زیـبــا :اوووووووووووف بــه تـــــــــــورک بـﻮﺩنـمـون افــتــخاﺭ مــیـکنـیـم بعععـلـه,,,, ما جدمان بابک خرمدین .. سردارمان ستارخان..سالارمان باقرخان یاشاسین تــــــــورک میللتی♥ یاشاسین بوتـــــــــــون آزربایجــــــــــان♥
elnaz
پاسخ
مامانه کیاناوهانا
27 بهمن 92 23:34
وای الناز جون خیلی منتظر بودم... خوشحال شدم دیدم پست جدید گذاشتی... افرین به این لنای گل با اون نقاشی هاوکاردستی های قشنگش... امیدوارم همیشه موفق باشی خاله جون...
elnaz
پاسخ
fadat besham azizam mamnun golam ke hamishe be yademuni. merci khale juni ba doaye gashanget,man ham behtarin haro baratun arezumandam.
زهره مامان مرسانا
29 بهمن 92 6:00
افرین به لنا جون هنرمند
elnaz
پاسخ
mamnun zohreh junam
مامان ترنم
30 بهمن 92 8:29
آفرين دختر هنرمند
elnaz
پاسخ
ممنون خاله ی مهربون.
مامان پرهام
30 بهمن 92 11:27
گل دخترم هم خودت قشنگی هم نقاشیت فدای تو
elnaz
پاسخ
ممنون عزیزم چشای شما قشنگ ترن.
مامان نادیا و نلیا
30 بهمن 92 13:33
وای چه نمایشگاهی چقدر کارای خوشکل از کوچولوها ...کارای لنا جونم مثل همیشه خوشکل و دیدنی
elnaz
پاسخ
لطف داری عزیزم
مامی آرشیدا
1 اسفند 92 0:28
ماهم دوستت داریم لناخانوم چه کاردستی ونقاشی زیبایی آفرین آفرین
elnaz
پاسخ
ممنون لی لی جونم شما لطف دارید.
گنزو
3 اسفند 92 17:01
سلام خوبين؟من از وب سوشيان جون اومدم فكر كنم شما تبريزي هستين چون كيف لنا جونو ديدم كه مال مهد كودك صفا بود تو 17 شهريور درسته؟ خوشحال ميشم دوست بشيم
elnaz
پاسخ
سلام عزیزم.شما خوبید؟بله ما تبریزی هستیم.با کمال میل عزیزم.با افنخار لینکتون کردم.
مثل هیچکس
4 اسفند 92 10:42
عزیز دلم ماشالا چه هنرمند شده چه خوبه که توی مهدشون نمایشگاه گذاشتن اینجوری بچه ها بیشتر تشویق میشن . بزنم به تخته لنا جون مثل همیشه ناز وتو دل برو همیشه از خدا میخواستم که یه دختر داشته باشم تا اینکه بالاخره جنسیت نی نی مونم مشخص شده دختر ،اصلا باورم نمیشه .اینم آدرس وب دخملی http://hastyman92.niniweblog.com
elnaz
پاسخ
فدات عزیزم نظر لطفتونه. خداروشکر به آرزوتون رسیدین ایشالا به همه ی آرزوهاتون میرسید و در کنار آقا پسر گلتون و دختر نازتون و همسر مهربونتون زندگی خوب و خوشی رو داشته باشید.
مامان آیسو وآیسا
5 اسفند 92 12:08
عالی بود عکسهات لنا ناززززززززززززی
elnaz
پاسخ
ممنون خاله جونییییییییییییییییییییییی
مامانیِ زهرا
5 اسفند 92 16:48
سلام . خوبید؟؟؟؟؟؟؟؟ خوش به حالتون که رفتید نمایشگاه رو دیدیدمنم خیلی دوست داشتم برم ولی به دلایلی .......نشد بوس برای لنای عزیزم
elnaz
پاسخ
عزیزم دلم برات تنگ شده بود... نمایشگاه خیلی خوب بود کاش می اومدید مخصوصا نقاشی هاشون عالییییییی بودن چون کار خود خودشون بود...برای زهرای گلم
مامان آیسو وآیسا
5 اسفند 92 19:39
خیلی ناز بود نقاشیت لنا جووون خششششششششششگل
elnaz
پاسخ
فدات بشم عزیزم لطف داری گلم .برای آیسو و آیسای نازم
اسپاترا
6 اسفند 92 3:33
عزیزم چه دخملی نازی هستی لنای خوشگل مامانی لینکتون کردم خصوصی رو هم چک کن رمز رو فرستادم
elnaz
پاسخ
لطف داری عزیزم .من هم با افتخار لینکتون کردم. ممنون بابت رمز.