لنالنا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

لنای من دنیای من

نظرات (14)

مامان کوثری
14 بهمن 92 11:13
طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ انواع تگ هفت سین کارت طراحی و چاپ پستال های عید نوروز با عکس کودک طراحی و چاپ انواع تم های تولد با طراحی های متفاوت طراحی انواع کلیپ های تولد و جشن ها و مراسم کوچولوهای گلتون و همچنین تهیه کیت های تندیس دست و پای کودک خدمتی جدید از تم پارتی
elnaz
پاسخ
مامی آرشیدا
14 بهمن 92 11:15
براش وان یکادمیخونم دورازچشم بدباشه وزیرسایه شماباشه همیشه .گل دختره گل دختر
elnaz
پاسخ
ممنون عزیزم.میبوسمتون هوار بار
مامان ترنم
14 بهمن 92 14:58
واي عشق خاله! به تو كه نگاه مي كنم انگار ترنم را مي بينم.مي بوسمت عزيزم
elnaz
پاسخ
فدای ترنم عزیزم بشم خودم. کلی دوسش دارم.
مامانه کیاناوهانا
14 بهمن 92 23:12
elnaz
پاسخ
دوستون دارم
مامانه کیاناوهانا
14 بهمن 92 23:12
خصوصی
elnaz
پاسخ
اومدم عزیزم
مامان آیسو وآیسا
15 بهمن 92 13:06
خششششششششششگلی لنا جوونم
elnaz
پاسخ
چشاتون خوشگلن خاله جون جونی
مامان پرهام
16 بهمن 92 12:12
وای دختر نازم فدای تو بشه خاله میبوسمت
elnaz
پاسخ
khoda nakone azizam. dusetun daram.
زهره مامان مرسانا
16 بهمن 92 13:06
الهی خوشکل من یک سال بزرگتر شدی عروسک
elnaz
پاسخ
مثل هیچکس
16 بهمن 92 22:59
مامانی اسپند یادتون نره ماشالا هزار ماشالا به این دختر طناز
elnaz
پاسخ
fadat besham azizam lotf dari.
مامان مریم
17 بهمن 92 8:00
دختر خوش تیپ و خوشگل خودمه...موفق باشه و از چشم بد دور
elnaz
پاسخ
fadaye to khale maryam.
مامانه کیاناوهانا
23 بهمن 92 10:28
سلام الناز جون خوبین ؟ کجایین کم پیدایین ... نگرانتونم شدم ...
elnaz
پاسخ
سلام عزیزم ممنون شما خوبین؟ والا یه کم گرفتارم ولی همش به یادتونم.
ندا
25 بهمن 92 23:35
سلام به اون اهل دلی که بی ریا و باصفاست قلب پر از محبتش همیشه با یاد خداست دور باشه از وجودتون هرچی غم و هرچی بلاست گفتم سلامی عرض کنم نگی فلانی بی وفاست .
elnaz
پاسخ
با وفا جون منم به یادتم.
نرجس
26 بهمن 92 21:18
سلام خوبین؟یه مدتیه خبری ازتون نیست خیلی دلم برای لناجون تنگ شده.
elnaz
پاسخ
سلام عزیزم شما خوبین؟ممنون که همیشه به یادمونین.یه کم مشغله ام زیاد بود واسه همون کمتر فرصت می کردم بیام.پست جدید گذاشتم گلم.
مامان نادیا و نلیا
30 بهمن 92 13:28
آخی عزیزم خانوم شدی
elnaz
پاسخ
فدای تو عزیزم.ممنون که بهمون سرزدی