لنالنا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

لنای من دنیای من

تو و بازی هایت...

1392/11/12 8:44
نویسنده : elnaz
470 بازدید
اشتراک گذاری
بهت دقیق میشم...
وقت هایی که با خودت بازی می کنی و مشغول حرف زدن میشی!

چنان آرامشی داری وقت بازی هات، که من فقط محو تو میشم.
آنقدر قشنگ بازی می کنی که دلم می خواد ساعت هااا، نگاهت کنم...

تماما" با عشق و مهربانی حرف می زنی، آنقدر که لبخند بی اختیار مهمان لبانم می شود...


- بفرمایید عزیزم.
- منم دوست دارم...
- ممنونم.
- بله خانوم!
- اجازه هست این و بردارم؟
-براتون چایی بریزم؟
و...
این خوب بودن بی مثالت متحیرم می کند...
تو چرا انقــــــــــدر خوبی،عزیزم؟!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

پریسا نجفی
12 بهمن 92 9:09
سلام دوست عزیزم خوبی ؟ ازسایتت خیلی خوشم اومد به منم سربزن اومدم برای دوستای خوبم که مادری نمونه هستند وبلاگی زنانه درست کردم که باب کارشونه اگر دوست داشتی ما را هم قابل بدون . راستی منو توی سایت قشنگت لینک کن و بهم خبر بده تا منم تو را توی سایتم قرار بدم ببخش و ممنون
elnaz
پاسخ
سلام عزیزم خواهش میکنم گلم باعث افتخاره.با افتخار لینکتون کردم.
مامان مریم
12 بهمن 92 11:27
ای جانم واقعا چقدر دوست داشتنیه
elnaz
پاسخ
لطف داری خاله مریم جون. برای مهتاب ناز و مامان مریم گلش.
مثل هیچکس
12 بهمن 92 11:52
به به چه خانم کوچولوی مودبی
elnaz
پاسخ
مامان آیسو وآیسا
12 بهمن 92 13:42
elnaz
پاسخ
مامان ترنم
12 بهمن 92 14:54
صدآفرين بر تو دختر نازنين
elnaz
پاسخ
ممنون خاله شادی عزیزم
مامی آرشیدا
13 بهمن 92 18:24
خوب واضح ومبرهنه که این همه خوبی روازشمابه یادگاربرداشته وازعشق ومحبتی که مامان گلی مثل شماوپدرمهربونش درحقش انجام میدید دوستش دارم فراوون
elnaz
پاسخ
وای عزیزم شما لطف دارین.من هم مامان لی لی و آرشیدا جون گلم رو خیلیییییییییییییییی دوست دارم.
مامانه کیاناوهانا
13 بهمن 92 21:54
برای لنای شیرین زبون
elnaz
پاسخ
برای هانا و کیانای گلم
مامان نادیا و نلیا
30 بهمن 92 13:32
عزیز دلم چقدر خانومانه فدای تو لنای مهربون
elnaz
پاسخ
خانومه دیگه خاله خدا نکنه نیلو جونم