لنالنا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

لنای من دنیای من

تولد مامان لنا

1392/10/26 11:08
نویسنده : elnaz
1,058 بازدید
اشتراک گذاری

        

عزیز دلم 25 دی روز تولد من بود.از چند روز پیش هی میگفتی مامانی واسه تولدت کی هارو دعوت می کنی؟

قولش هم گرفتی که هم شمع ها رو فوت کنی و هم کیک رو تو ببری.

اجازه ی باز کردن کادوها رو هم دادی به خودم ولی بعد زدی زیرش و گفتی که باید خودم بازشون کنم.خنده

سوالات مختلفی به ذهنت خطور می کرد مثلا گفتی مامان من تو تولدم زنبور شده بودم تو چی می شی؟

بعدش هم پیشنهاد دادی که من هم هاپو بشم!!!

یا می گفتی مامانی چرا مهمون هامون زیاد نیستن؟

چرا بادکنک نداری؟

چرا آرایشگاه نرفتی؟...

به نظرت مهمونا واسه من هم کادو میارن؟

و سوالاتی از این قبیل...

عصر هم بهم گفتی که من می خوام تورو سوروپریز کنم!

خلاصه تولد من هم به خوبی و شادی  برگزار شد و تو بهتر از همیشه بودی و کلی بهت خوش گذشت.

برای من هم آهنگ تولدت مبارک رو خوندی ولی بعد با این آهنگی که برام خوندی کلی منت سرم گذاشتی:

شب که می خواستم بخوابم گفتی بیا یه کم مهمون بازی کنیم منم که خسته بودم خواستم که مخالفت کنم گفتی باشه مامانی من که برات آهنگ خوندم دیگه نمی خونم!!!

فدای دل کوچیکت بشم من عزیزم...

هم از تو و هم از بابا بهروز به خاطر کارهایی که برای خوشحال کردن من کردین ممنونم.

دوستون دارم تا بی کران بیکران ها...Avazak.ir smili16 تصاویر زیباسازی وبلاگ (1)

این طوری منو سوروپرایز کردی خوشگلم.لنا رو هم زیرش خودت نوشتی

 

                            Avazak.ir Line1 تصاویر جداکننده متن (1)

و حالا نوبت کادوهای لناجون تو تولد مامانش!!!!!!!!!!!

لگو از طرف هاجرجون و بابام و دادا

کادوی مامان جون و باباجون

کادوی بابا بهروز

لنا جون تولد مامانت مبارک...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (18)

مامان آیسو وآیسا
26 دی 92 12:48
lمباررررررررررررکه تولدت الناز جووون انشالله 120 ساله بشی خوش به حال لنا شده کلی هدیه گرفته به خاطر تولد مامانش بوس برا الناز جووون ولنای عزیززز
elnaz
پاسخ
merci azizam.bale dige be name man be kame lena khanum.
neda
26 دی 92 22:09
salaaaam aji jon tavalodet pasapas mobarak
elnaz
پاسخ
fadat besham azizam merci.
مامانه کیاناوهانا
27 دی 92 2:15
تولدت مبارک الناز جوووووووووووووووونم امیدوارم که سالهای سال تولدت رو جشن بگیری وکنار خانواده عزیزت روزگار خوشی داشته باشی ... دیگه از این به بعد تولدت تو ذهنم می مونه چون 1روز با روز عروسی خواهرم فرق داره... بازم تولدت مبارک دوست مهربونم...
elnaz
پاسخ
ممنون عزیزم.عروسی نازنین جون هم مبارک.شاد باشید همیشه.
مامانه کیاناوهانا
27 دی 92 2:16
خصوصی
elnaz
پاسخ
مثل هیچکس
27 دی 92 10:16
تولدت مبارک الناز جون ایشالا تولد120 سالگیتون میبینم که این وسط لنا جون هم بی نصیب نبوده وکلی کادو گیرش اومده
elnaz
پاسخ
mamnun azizam.bale dige lena jun hamishe az hame chi bahre mibare.be name man be kame lena
مامان پرهام
27 دی 92 11:17
وای عزیزم ولد شما وکادوهای لنا مبارک
elnaz
پاسخ
mamnun khaleye nazam.
زهره مامان مرسانا
27 دی 92 20:21
تولدت مبارک الناز جون انشالله سالهای سال زنده باشی خانمی
elnaz
پاسخ
fadat besham azizam mamnun.
مامانی زهرا
28 دی 92 9:34
دوست خوبم تولدت مبارک امیدوارم شاد و سلامت باشید لنا کوچولو کادوهات مبارک
elnaz
پاسخ
mamnun azizam.lotf dari duste khubam.
مامانه کیاناوهانا
28 دی 92 16:40
elnaz
پاسخ
مامان نادیا و نلیا
29 دی 92 12:12
مبارکا باشه عزیزم...ایشالا همیشه در کنار هم شاد باشید و تولد های زیادی رو جشن بگیرید
elnaz
پاسخ
mamnun golam.
مامی آرشیدا
29 دی 92 12:28
تولدتون مبارک مامان مهربووون لناجان.هرچی آرزوی خوبه تقدیم شما...هزاران سال زنده باشیدباعشق درکنارخانواده گرامی
elnaz
پاسخ
mamnun azizam.manam arezumande hameye arezuhatunam.
مامان ترنم
1 بهمن 92 9:50
تولدت مبارك دوست عزيزچرا بهم خبر ندادي؟ كه لااقل پيام تبريك بفرستم. شرمندهمقصر خودتيان شاءالله كه ساليان ساليان سايه ات بر سر دختر نازت باشد
elnaz
پاسخ
fadat besham azizam mamnun.ekhtiyar dari golam in che harfiye. man ham arezuye shadkami baratun daram duste maham.
nira
2 بهمن 92 15:43
الناز جون تولدت مبارک کلی از کارای و حرفای لنا جون خندیدم ، خدا حفظش کنه نقاشیش هم خیلی قشنگ بود
elnaz
پاسخ
mamnun azizam.harfaye lenaro nagu dige.
مامان مریم
3 بهمن 92 13:57
الناز عزیزم تولدت مبارک...امیدوارم در کنار لنا و همسرت عزیزت سالیان سال با شادی و موفقیت زندگی کنی کلا لنا بهش بد نمیگذره ها ! همش داره کادو میگیره
elnaz
پاسخ
mamnun azizam. bale dige tavallod shode bud be name man be kaame lena.
مامانه کیاناوهانا
4 بهمن 92 0:43
سلام الناز جون خوبین دوستم؟دلم براتون تنگ شده پست جدید نمیزاری؟
elnaz
پاسخ
Slm duste azizam.ma khubim delemun ham vase shoma tang shode.ye kam gereftari marizi va kar budam vase hamun.ishalla be zudi poste jadid mizaram.dusetun daram bi shomar.
مثل هیچکس
9 بهمن 92 9:53
پس کجایی مامانی ؟؟؟؟؟ما منتظر پست جدیدم
elnaz
پاسخ
fadat besham azizam.mamnun ke vehemun sar mizanid va juyaye halemuni.be zudi ba poste jadid miyam.
مامانه کیاناوهانا
9 بهمن 92 11:49
الناز جون خوبی رو به راهی ؟ کجایی دوستم خبری ازت نیست ! منتظر پست جدیدم زود بیا عزیزم...
elnaz
پاسخ
fadaye to azizam.mamnun ke juyaye halemuni.madar shoharam marize tu bimarestane dargire unam.delam baratun tange.be zudi ishalla ba poste hadid miyam.
بابای ثمین زهرا
10 بهمن 92 0:38
خیلی زیباست وبلاگتون.ماشالله.چه دختر نازی.
elnaz
پاسخ
mamnun.nazare lotfe shomast.