لنالنا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

لنای من دنیای من

روزهای خوب با تو...

1392/10/19 13:27
نویسنده : elnaz
1,892 بازدید
اشتراک گذاری

این روز ها خوش می گذرد به ما!

خوش می گذرد چون تو هستی!

هستی و باعث خلق لحظات زیبا می شی،با دست های کوچکت و چند برگ کاغذ رنگی و چسب...

خوش می گذره وقتی می گی مامانی کاردستی تموم شد؟

خوش می گذره وقتی چسب رو می بینی و از خود بی خود میشی...

خوش می گذره وقتی حین درست کردن دوربین دستمه و این لحظات ثبت می شه!

خوش می گذره وقتی ذوق نشون دادن کاردستی رو به بابایی داری...

خوش می گذره همه جا و همه وقت؛

اگر تو باشی...

کاردستی هات خیلی زیبا هستن عزیزم؛

تمامشون رو بایگانی کردم برات...

برای وقتی که بزرگ شدی!

همراه با فیلم و عکس هایی که بهشون مربوطه،می دونم که خیلی خوشت میاد...!

دوستت دارم کوچک منظمم...

این هم از کاردستی های این هفتمون

واحد کاردستی با سنگ

واحد نماز و قرآن

واحد چرخه ی آب

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

زهره مامان مرسانا
19 دی 92 16:15
احسنت به مامان باحوصله هزارتا بوس واسه لنا جونم
elnaz
پاسخ
مامانه کیاناوهانا
19 دی 92 19:48
امیدوارم همیشه خوش باشین مهربونها ... چقدر کاردستیهاتون قشنگو با سلیقه هست ... برای لنا جون ومامان الی مهربون
elnaz
پاسخ
fadat besham azizam.manam arezuye khoshi daram baratun.
مامان ترنم
21 دی 92 8:22
آفرين
مامان آیسو وآیسا
21 دی 92 16:55
آفرین به تو دخمل نازززز
elnaz
پاسخ
[م]
مامان پرهام
21 دی 92 21:17
افرین لنا جون ایشالله با دوربین مامانی لحظات شادیو ثبت کنین
elnaz
پاسخ
mamnun azizam... bus baraye parham june golam.
مامان سما
24 دی 92 10:08
سلام به لنای عزیز و مامان مهربونش چه نثر زیبایی داری دوست خوبم. لنای عزیز رو از طرف من ببوس خیلی خیلی دخمل نازیه.
elnaz
پاسخ
merci azizam nazare lotfetune.
مامی آرشیدا
25 دی 92 14:02
عزیییزم خانووم کوچولوی منظم امیدوارم همیشه درکنارهم روزهای سرشارازعشق وسلامتی داشته باشیدوفاتح قله های موفقیت باشی لناخانوم،خوشگل خانوم
elnaz
پاسخ
ممنون عزیزم من هم برای شما بهترین هارو آرزومندم.برای آرشیدا جون و مامان لی لی گلش.