لنالنا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

لنای من دنیای من

نظرات (11)

مامان نادیا و نلیا
30 آذر 92 9:32
وااااای چه عکس قشنگی از لنا جون گذاشتی.....اون نگاهش اون لبخندش کنار این گلها....خیلی خیلی کودکانه و زیباست.....شب چله بر شما هم خجسته باشه....شاد شاد شاد باشید
elnaz
پاسخ
ممنون عزیزم.لطف داری.
مثل هیچکس
30 آذر 92 10:28
پاییز ثانیه به ثانیه میگذرد ،یادت نرود اینجا کسی هست که به اندازه تمام برگهای پاییز برایت آرزوهای خوب دارد ،یلدا مبارک
elnaz
پاسخ
فدات بشم عزیزم یلدا برشما هم مبارک.من هم هزاران آرزوی قشنگ برایتان دارم.
مامان سویل
30 آذر 92 10:48
سلام عزیزم یلداتون مبارک . ما همشهری هستیم انگاریواسه لنا خانومه خوشگل
elnaz
پاسخ
سلام عزیزم یلدا بر شما هم مبارک.با اجازتون لینکتون کردم.
مامان مریم
30 آذر 92 10:56
میان همهمه برگ های خشک پاییز فقط تو ماندی که هنوز از بهار لبریزی روزهای آخر پاییزت پر از خش خش آرزوهای قشنگ ! یلدا مبارک
elnaz
پاسخ
ممنون عزیزم یلدا بر شما هم مبارک.
مامانه کیاناوهانا
30 آذر 92 12:10
امیدوارم لنای عزیزم خوشی های زندگی برات مثل شب یلدا طولانی وقشنگ باشه
elnaz
پاسخ
ممنون ندا جونم.من هم براتون آرزوهای قشنگ قشنگ دارم.
مامان پرهام
1 دی 92 9:56
یلداتون مبارک باشه ما که رمز نداریم[پاسخyalda bar shoma ham mobarak.khususi barat gozashtam
مامی آرشیداجون
1 دی 92 11:32
یلداتون وزمستونتون مبارک شادباشید[ما
elnaz
پاسخ
yaldaye shoma ham shad.
مامان مرسانا
2 دی 92 10:21
elnaz
پاسخ
[]
فرزان
2 دی 92 11:19
دنيا را بد ساخته اند: كسي را كه دوست مي داري دوستت ندارد كسي را كه تو را دوست دارد تو دوستش نداري اما كسي كه تو دوستش داري و او هم تو را دوست دارد به رسم و آيين زندگاني به هم نمي رسید و اين رنج است زندگي يعني اين!!!!!! دكتر علي شريعتي
elnaz
پاسخ
مامان ترنم
2 دی 92 20:29
عشقم! یلدات مبارک امیدوارم روزهای زمستانی اتان سرشار از سفیدی و آرزوهای پاک باشد
elnaz
پاسخ
mamnun azizam.
nira
3 دی 92 10:52
خیلی عکس قشنگیه امیدوارم بهتون خوش گذشته باشه
elnaz
پاسخ
ممنون عزیزم لطف داری.امیدوارم به شما هم خوش گذشته باشه.