لنالنا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

لنای من دنیای من

کریسمس

1392/10/9 10:42
نویسنده : elnaz
590 بازدید
اشتراک گذاری

 

        شکلکهای جالب آروین

عزیز دلم هرسال کریسمس هاجرجون برات یه برنامه های قشنگی داره.از چند روز مونده به کریسمس به فکر کادوهای تو هست که خوشحالت کنه.از طرف بابا نویل برات زنگ می زنهزبانکده محصل،باهات حرف می زنه،بهت می گه که بابا نویل برای بچه های خوب کادو میاره...یه جوراب هم خودش برات درست کرده که هرسال پشت در آویزون می کنه و توشو پر از کادوهای خوشگل و شکلات های خوشمزه میکنهمحصل.تو هم که عاشق کادو و شکلات...محصلبه من و بابا بهروز هم سفارش می کنه که یادتون نره تو جوراب لنا کادو بذارین.خاله ژاله هم هر سال برات یه کلاه خوشگل می بافه که از همینجا از خاله ژاله هم تشکر می کنم.

نانازم بدون که هاجر جون واقعا عاشقته،وقتی برات یه کاری میکنه و میبینه که تونسته خوشحالت کنه از ته دلش خوشحال می شه.

از همین جا از مامان گلم تشکر می کنم و بهش می گم که واقعا بهترین مامان دنیاست و هممون بهش افتخار می کنیم و دستش رو می بوسم.

مامان گلم لنا جون و مامان و باباش ازت بابت همه ی همه ی مهربونیات ممنونن،و به اندازه ی خوبی های خودت دوست دارن.

اینجا می خوام عکس کادوهای سال های پیش رو بذارم تو پست بعدی هم مال 2014 که ببینیم هاجر جون واسه ی لنای خوشگلش چه کارهایی کرده.

      شکلکهای جالب آروین

این جوراب رو اولین سال برات درست کرده بود اون آویز رو هم هرسال برات مینویسه...

لنا خانومه خوشحال از بابت کادوهاش

این بلوز شلوار رو هاجرجون خودش بافته و دوخته.

این هم از شمع ها

کلاهی که خاله ژاله برات بافته

اون کیف کیتی هم بابا بهروز گذاشته بود تو جورابت.

لنا خانوم کریسمس مبارکشکلکهای جالب آروین

این آدم برفی اولین سال هاجر جون برات گرفته بود که متاسفانه شکستیش و من شکسته اش رو نگه داشتم...

عکس کادوهای سال های پیشت رو یه cd زده بودم که نمی دونم چرا کامپیوتر باز نکرد.هر وقت شد برات می ذارم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

زهره مامان مرسانا
9 دی 92 11:34
خوش به حال لنا جون با این همه هدیه
elnaz
پاسخ
neda
9 دی 92 14:24
Christmas is not a time nor a season, but a state of mind. To cherish peace and goodwill, to be plenteous in mercy, is to have the real spirit of Christmas
elnaz
پاسخ
مامان مریم
10 دی 92 11:57
چه کار قشنگی میکنین عزیزم..مبارکش باشه کادوهاش...خیلی هم اون لباس بهش میاد ماه شده
elnaz
پاسخ
ممنون عزیزم.چشاتون قشنگه.برای مهتاب ناز و مامان مریم ماهش.
مامانیِ زهرا
10 دی 92 15:24
کریسمس مبارک لنا جون دست مامان جونت هم درد نکنه الان که وبلاگت رو میدیدم ، زهرا میگه : مامان من این دختر کوچولو رو میشناسم ، توی مهدِ ماست ، با هم کارتون نگاه میکنیم من دوسش دارم
elnaz
پاسخ
نازی عزیزم فداش بشم به زهرا جون بگو که لنا هم تو رو خیلییییییییییی دوست داره.
مامی آرشیداجون
10 دی 92 15:26
به به دست مامان بزرگش دردنکنه.والهی سالیان سال برای لناجوون کادوهای خوشگل بخرهخیلی جالب بودچون مااصلاواسه کریسمس برنامه نداریمالبته شایدشماجزء اقلیتهاهستید،آره؟ولی هرچی هست باعث خوشحالی لناجونم میشه
elnaz
پاسخ
فدات بشم عزیزم.منم براتون آرزوی شادی دارم.نه عزیزم ما جز اقلیت ها نیستیم مامان من کلا علاقه داره کارهای متفاوت انجام بده و لنا رو خوشحال کنه.برای آرشیدا جونم و لی لی جون ماهم.
مامان آیسو وآیسا
10 دی 92 17:33
لنا جووون کریسمست مبارک کادوهات خیلی خشگلن مخصوصا کاپشن شلوارت که بهت خیلی میاد میبوسمت عزیزم هزار تا
elnaz
پاسخ
مرسی عزیزم.لطف داری.
مامانه کیاناوهانا
11 دی 92 0:20
به به به این سلیقه دست هاجر جون درد نکنه که انقدر به خوشحال شدن لنا کمک میکنه افرین به مامان الناز که همه این یادگاریها رو نگه داشته برای لنای عزیزم ودوست خودم...
elnaz
پاسخ
fadat besham neda junam lotf dari.baraye neda junam va dokhtaraye maham.
مامان پرهام
11 دی 92 12:00
وای چقدر کادو حیف ما از این کادوها نداریم
elnaz
پاسخ
فدات عزیزم
مامان ترنم
15 دی 92 12:03
جونمي جون وبلاگ لناي عزيزم ديگه باز ميشه مامان الناز خيلي خوشحال شدم كه مي توانم هرروز لناجون را ببينم
elnaz
پاسخ
fadat besham azizam be khatere shoma kode hobabaro hazf kardam akhe dust daram hamash dar ertebat bashim.baraye shadiye azizam va taranome maham.