لنالنا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

لنای من دنیای من

4و نیم سالگی

1392/10/12 19:07
نویسنده : elnaz
635 بازدید
اشتراک گذاری

روزها می گذرند، با چشم بر هم زدنی...

عزیزدل من؛

به یاد 4 سال و 6  ماه پیش می نویسم...

به یاد تک تک دقایق و ثانیه ها و لحظه هایش...

که عزیزترین لحظه هایم بودند،

بی شک ناب ترینشان...

لحظه های مادر بودن!

که جز مادر باشی،نمی توانی درکشان کنی!

لحظه ی دنیا آمدنت،اولین شیر خوردنت...

دست بالا آوردنت،چیز در دست نگه داشتنت!

اولین خنده های ارادی ات...

نشستنت،دندان درآوردنت،راه رفتنت...

لحظه های نفس کشیدنت کنار من،درست دهان به دهان من؛

آنجا که نفسم را باتو هماهنگ می کردم که بازدم تو دم من باشد...

لحظه های پر شور دویدنت!

لحظه هایی که چشمانت مرا می جست!

لحظه های پر مهر خوابیدنمان!

بوسه های لطیفت،نوازش دست های کوچک و پر عطوفتت!

با تو؛لحظاتی را گذراندم که جز زیبایی چیزی ندیدم.

هر چه بود عشق بود و شورکودکی و دنیای پاک تو...

با تو بهترین هارا تجربه کردم...

روزهایی که گذشت بر نمی گردد!

تنها یادشان هست که آرامش می بخشد،لبخند جاری می کند!

همیشه به یادشان هستم...

به یاد همین 4 سال و 6 ماه که گذشت...

چقدر خوشحالم که تو را دارم،بی نظیر بی همتای من...

4و نیم سالگیت مبارک،خانوم کوچک من؛

تو یک آرزوی مداومی...

دوستت دارم عزیزترین من...

        

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

زهره مامان مرسانا
3 دی 92 9:10
تولدت مبارک عروسک خوشکل انشالله سالهای سال کنارهم خوش و سالم باشید
elnaz
پاسخ
ممنون عزیزم. من هم بهتری ن ها را براتون آرزومندم.
مامانه کیاناوهانا
3 دی 92 10:17
عزیزم مبارک باشه لنای عززم تبریک می گم بهت خاله چقدر مامان الی با احساسه چه زیبا نوشته برای لنا جون... اینم یه عالمه بوس برای لنا جونم از طرف ما 3تا دوباره یه عالمه بوس از طرف ما 3تا برای الناز جون
elnaz
پاسخ
فدات عزیزم.لطف داری. برای شما سه تا.
مامان آیسو وآیسا
3 دی 92 11:21
وبلاگ قشنگی دارید ...گل دخملتونم خیلی نازززززه... من با اجازتون لینکتون میکنم خوشحال میشم لینکمون کنید... راستی خصوصی هم برید الناز جووون
elnaz
پاسخ
لطف داری عزیزم من هم با افتخار لینکتون کردم.
مامی آرشیدا
3 دی 92 12:04
عزیییییزم خیلی زیبابوداین لحظه هاواقعاناب وعاشقانه هستندامیدوارم سالهای بزرگ شدن لناجون پرازسلامتی وعشق بگذرند....
elnaz
پاسخ
فدات عزیزم،زندگی شما هم سرشار از خوشی و سعادت.برای آرشیدا جون و مامان گلش
ندا
3 دی 92 19:51
تولدت مبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک خانمی ایشالله جشن 110سالگی ونیمت شنیدم شعرهای خوشگلی میخونیااااااااااااااااااااااااااااااا باید بمنم بخونی وگرنه بات قهلم
elnaz
پاسخ
merci aji neda jun juni.chash ishalla be zudi mibinimet sheramun ham mikhunim barat.
نرجس
3 دی 92 20:54
تولد چهار سال ونیمت مبارک لنا جووووووووووووووووون
elnaz
پاسخ
mamnun azizam.
مامان آیسو وآیسا
4 دی 92 16:24
چهار ونیم سالگیت مبارک لنای خشگللللللللللم
elnaz
پاسخ
mamnun khaleye gole lena jun.
مامانه کیاناوهانا
5 دی 92 2:42
خصوصی
elnaz
پاسخ
فدات عزیزم.
مامانی زهرا
5 دی 92 18:26
لنای نازم 4 و نیم سالگی مبارک همیشه شاد و خندون باشی گلم
elnaz
پاسخ
mamnun azizam.shoma ham shad bashid.
زهره مامان مرسانا
6 دی 92 20:01
خصوصی
elnaz
پاسخ
مامان سویل
7 دی 92 10:05
خصوصی
elnaz
پاسخ