لنالنا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

لنای من دنیای من

عاشقم...

1391/11/8 19:19
نویسنده : elnaz
791 بازدید
اشتراک گذاری

عاشقم!

عاشق اون وقت هایی که تازه از خواب بیدار شدیو محض دیدن من،خنده می کنی زیبا زیبا

عاشق اون وقت هایی که می نشونمت روی پام تا بهت شیر بدم،صداهایی در میاری از سر ذوق،از سر خواستن که همه ی وجودم تو می شه.

عاشق اون وقت هایی که تا می ذارمت،گریه می کنی ...!

عاشق اون دست هایی که باز می کنی به سمت من...

عاشق اون وقتهایی که بغل کسی جز من ،آرومت نمی کنه

عاشق اون وقت هایی که بهم زل می زنی و مهربون نگاهم می کنی

آخ که چقدر دوست دارم این نگاهت رو

عاشق اون وقت هایی که تو بغلمی و یه عالمه بوسه ی آروم می کنمت،و انگار خودت هم غرق لذتی...

عاشق اون "میم" آخر دخترم،لنام؛

که تو را می کند برای من!

همین!

 

عکس های لنا جون در دامان طبیعتلبخند

 

بقیه عکس های سیر و سیاحت لنا جون در ادامه ی مطلب

لنا با دمکنی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)