لنالنا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

لنای من دنیای من

باز هم سفر با دردونه ی من

1391/11/8 20:13
نویسنده : elnaz
442 بازدید
اشتراک گذاری

نازنین بی همتای من بعد تولدت باز هم رفتیم سفر استانبول.

اولین بارت بود سوار هواپیما شده بودی.درسته خیلی سر و صدا کردی ولی من انتظارم فراتر از اون بود.

فدای خودت و دردسرات و گریه کردنات و نق زدنات بشم من خودم.

کاش  دست من بود همه چیز و دنیا را به پایت می ریختم.

 

علاقه ی شدیدی به تلفن پیدا کرده بودی ناز نازی من

سوار کشتی بودیم اینجا همه ازت عکس می گرفتن بس که نازیییییییییییی

داریم میریم جزیره

سقوط موبایل از دست لنا جون

مشغول کنکاش!!!!!!!

لنای خسته ی خسته

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مریم--------❤
8 بهمن 91 21:59
ای جانم عزیزم
چه دوخملی خوشگلی دارین شما


merci golam behemun sar zadin.age begin kodum maryam khoshhaltar mishim.