لنالنا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

لنای من دنیای من

اولین...

1391/10/8 17:29
نویسنده : elnaz
447 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی خوشحالم دردانه ی من,خیلی

امشب...

همین امشب ,وقتی که انگشت وسط دست راستم رو فشار دادی و عجب برقی بود که از سر من پرید...

دندان...

تصویر زیبایی ازش داشتم,و الان خیلی خوشحالم امید دل من,خیلی

بزرگ شو و باش برای من,من و بابایی

دوستت داریم

تو,روزنه ی نوری

همین!

جوانه زدن اولین دندان ,در

9 ماه و 6 روزگی

89.1.12

قسمتی از میز دندونی لنا جون

لنای دندون دار بغل عمه شبنم

اولین روز دندون دار شدن و 13 بدر لنا جون با مامان و باباش

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

فاطمه
5 دی 91 2:18
الناز جون وبلاگ دخترت خیلی خوشگل شده. امیدوارم همیشه خوشحال و پیروز باشید. از روی لنا جون ببوس که دلم براتون یه ذره شدهههههه


قربونت برم عزیزم.منم دلم برا تو و گنجشک کوچولو تنگ شده.دوستون دارم.زود بیاین پیشمون
بابا بهروز
5 دی 91 13:51
فقط می خوام بگم که عاشقتم و حاضرم برات هر کاری بکنم .
salar
10 دی 91 20:07
عزیززززززززززززززززززززززززز خاله بهار..
خوشمل دخمله نااااااااااااااااااااااز
دوست دارم



misiiii salar jun juni manam duset daram.
فاطمه
29 دی 91 5:12
الناز جون سلام. عکسای قشنگتونو دیدم و دلم براتون تنگ بود تنگ تر شد! شد اندازه یه نخود! پاشین بیاین بیفتین خونه ما!!
اون فندق رو هم از طرف من ببوس که خیلی می خوامش!


فدات بشم عزیزم منم دلم تنگ براتون از رو زهرا جون ببوس