لنالنا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

لنای من دنیای من

اولین آتلیه

1391/9/27 17:00
نویسنده : elnaz
1,229 بازدید
اشتراک گذاری

ناناز مامان نزدیک عید شده و نفس من 8 ماهشو تموم کرده و وارد ماه نهم زندگی قشنگش شده.

من و بابا بهروز تصمیم گرفتیم که دخملی رو ببریم آتلیه برای اولین بار.

خیلی خوب بود همه چی و از همه مهمتر اینکه تو عاااااااااااااااااااااالی بودی.

ممنون گل قشنگ من

چقدر خوبه که من مادر توام.

اینم عکسهای لنا خوشگله تو آتلیه آتا

 

این عکست عزیزم اولین عکسیه که بزرگ کردیم زدیم دیوار نشیمنمون

 

اینم از عکس های آتلیه ای خوشگل من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

هیراد و عمه لیلاش
27 آذر 91 18:57
سلام به دوست جونی عزیزم یه خواهش کوچولو من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید