لنالنا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

لنای من دنیای من

بهار نو

1391/10/8 17:30
نویسنده : elnaz
785 بازدید
اشتراک گذاری

تو بهاری؟

نه !!!!

بهاران از توست

از تو می گیرم

هر بهار

این همه زیبایی را...

نه هوای تازه , نه لباس نو می خوام!

هفت سین من تویی, من فقط تورو می خوام...

همیشه بهار من:

بهارک من:

اولین بهارت مبارک

تحویل بهار,امسال,با تو قشنگ تر بود,پر از عاشقی بود

پر از یه عالمه حس قشنگ 3 نفره

باور کن

اولین سفره ی هفت سینی که عشقمون حضور داشت.خدایا هزاران بار شکرت

 

 

واسه دیدن بقیه عکس ها ادامه ی مطلب رو کلیک کنید

 

این همون عکسیه که بهت گفتم زدیم دیوار نشیمنمون

فداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااات

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)