لنالنا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

لنای من دنیای من

این چند ماه ما به روایت تصویر

1393/11/28 10:13
نویسنده : elnaz
2,287 بازدید
اشتراک گذاری

تولد مامان الی

لنا و ملیسا جون در کلاس باله

یک روز تعطیل با دوست عزیزت هستی جون که کلی بهتون خوش گذشت

مهمونی عمه فریده

اینم عکسهای سلفیت که سرگرمی جدیدت شده

اینم یه نمونه دیگه

رستوران کلاسیک که عالییی بود

یک روز دیگه در شهربازی

اینم لنای بی حوصله(داریم میریم همایش خانوادگی)

آخر سر هم خوابت برد

گل کنار گل

روز برفی و لنای خوشحال

تدارکات ولنتاین امسال ما

 

...

تو برای من همه چیزی!

تو دختر مادری

همان که آرزویت داشتم...

پسندها (12)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (17)

تنها
28 بهمن 93 10:44
خیلی دختر خانوم خوشگل و باکلاسیه خدا حفظش کنه
elnaz
پاسخ
ممنونم عزيز لطف داريد شما
عمه فروغ
29 بهمن 93 0:14
ای جووووووونم هزار ماشاا.. به لنای گلم عکس هات خیلی خوب شده خوشحالم که این مدت بهتون خوش گذشته ان شاا.. همیشه خوش باشید
elnaz
پاسخ
فدات بشم عمه فروغ لطف بيشمارت باعث شرمندگي من شد دوستون دارم دوست خوبم
عمه فروغ
29 بهمن 93 0:22
الناز جان تولد شما رو هم تبریک میگم ان شاا..120 ساله بشید و همیشه سایتون بالای سر فرشته کوچکتون باشه بهترین ها رو برات آرزومندم عزیزم ان شاا.. روزهای زندگیت روز به روز شادتر باشه امیدوارم تبریک ساده مرا پذیرا باشید.شاد و خوش باشید ایام به کام
elnaz
پاسخ
قربونت يرم عزيزم لطف كردي خانومي.ممنون از دعاي عاليتون آرزومند همه ي آرزوهاتونم عزيزم
مامان برسام
29 بهمن 93 13:04
ماشاا.. به اين دختر خوشگل و مامان بسيار خوش سليقش
elnaz
پاسخ
ممنون از لطفتون عزيزم
bahar
29 بهمن 93 13:48
تو عزیز دلمی فندقمی عسلمی
elnaz
پاسخ
قربونت برم خاله بهار مهربون
فریما
29 بهمن 93 16:43
دختر نازی دارین خدا حفظش کنه
elnaz
پاسخ
ممنونم عزيز شما لطف داريد
مامان فاطی
1 اسفند 93 14:51
وای خدا چه پرنسس نازی خدا حفظش کنه این خانوم خوشگله رو
elnaz
پاسخ
لطف دارين شما عزيز
آویسانا
3 اسفند 93 22:01
ای وای ماشالله چقد نازه خدا براتون حفظش کنه بسیار زیباست
elnaz
پاسخ
ممنون از لطف بسيارتون
dada
3 اسفند 93 22:58
Omidvaram lenaye azizam hamishe zire saye mamano babash khosh bashe va ruz be ruz ba pishraft va bozorg shodanesh bishtar be zendegimun shadi va enerjhi bbakhshe. Kheyli dusetun daram
elnaz
پاسخ
فداي نو بشم من داداي مهربون ما هم بيشتر از خيلي دوست داريم و تمام بهترين ها رو برات از خداي بزرگ ميخواهيم كه لايق بهترين هايي
مامان ندا
4 اسفند 93 16:38
سلام الناز مهربوووونم ...اول از همه تولدت هزاران بار مبارک ... دل براتون تنگ شده بود عزیزم... لنا جووووونم مثل همیشه خشگل و خوشتیپ.... دوستووووون دارم یه دنیا...
elnaz
پاسخ
فدات بشم نداجون ماهم من هم دلم كلي براتون تنگ شده من هم دوستون دارم بيشتر از يه دنيا
مامان ماهک و ماهان
19 اسفند 93 13:33
سلام عزیزم...قربون این لنای ناز برم...تولدت هم مبارک الناز جوووونم...لنا جونم میره کلاس باله؟ای جونم...فداش بشم...انشالله همیشه شاد باشید....فداتون بشم مامان و دختر مهلبون....زود زود از این عروسک عکس بزارین...
elnaz
پاسخ
ممنون خانومي چشم حتمت
مامان طاها
27 اسفند 93 12:10
سلام لنا جون عیدت مبارک
elnaz
پاسخ
قربون شما سال نو شما هم مبارك
عمه فروغ
3 فروردین 94 1:54
لحظات از آن توست؛ آبی، سبز، سرخ، سیاه، سفید رنگهایی را که بایسته است بر آنها بزن روزهایت رنگارنگ سال نو مبارک . . . لنای گلم سال خوبی رو برای خودت و خانواده محترمت آرزومندم
elnaz
پاسخ
ممنونم عزيزم
سارا
24 فروردین 94 9:53
عزيزم با چه دخمل ناناز و خوشتيپي اتفاقي آشنا شدم خداحفظش كنه ماشالله هميشه شاد و سلامت باشيد
elnaz
پاسخ
ممنون از بازديدتون لطف داريد
ĸoѕαr
9 خرداد 94 19:01
سلام خاله به وب منم سربزنید خوشحال میشم..
elnaz
پاسخ
سلام خانوم چشم حتما
مامان احسان
12 خرداد 94 12:19
عزیزم ماشالا چقد نازه . ایشالا همیشه سلامت باشه
elnaz
پاسخ
ممنون از لطفتون
ندا
19 خرداد 94 19:12
ای جووووووووووونم عزیز دلممممممممممم
elnaz
پاسخ