لنالنا، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

لنای من دنیای من

عشق من 6 ساله شد...

1394/4/1 11:26
نویسنده : elnaz
879 بازدید
اشتراک گذاری

امسال...

چشم به راه بودی!!!
ما و انتظارمان ک هیچ...
انتظار تو برای روز تولدت... به اوج رسیده.
آنقدر کوچک و پاکی که برای زود رسیدنش دعا می کنی؛
خدایا!
یه کاری کاری کن تولدم زود بشه...

و این لحظه ها؛
برای من انگار خود خدایی... بوی بهشت ات تا همه جا میاد.

بس که نااااب میشوی...

بالاخره انتظار به سر رسید و رسید روزی که از چند وقت پیش آرزوی رسیدنش را داشتی

عشق من 6 سالگیت مبارک...

کوچک بینظیر من؛

تو؛

برای من همه چیزی

همان که آرزویت را داشتم


 

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

bahar
1 تیر 94 14:54
گل خاله تولدت مبارک باشه همیشه خندون و شاد و سلامت باشی برسه اون روز ی که عروسیت رو ببینیم
elnaz
پاسخ
قربون خاله بهار بشم که همیشه کنارمی دوستت دارم و بهترین ها رو برات آرزومندم
عمه فروغ
3 تیر 94 0:02
6 بهار زندگیت مبارک لنای گلم الهی که 120 سال زنده باشی و همیشه شاد و تندرست باشیان شاا.. که بهترین ها در تقدیر زندگیت رخ بده و در تمام مراحل زندگیت موفق باشی روی ماهتم میبوسم
elnaz
پاسخ
ممنونم عمه فروغ عزيز من هم بهترين ها رو براتون ميخوام