لنالنا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

لنای من دنیای من

لنا خانوم ورزشکار می شود...

1392/9/13 10:32
نویسنده : elnaz
507 بازدید
اشتراک گذاری

 از امروز تصمیم گرفتیم لنا جونمون برنامه ی هفتگی ورزشی داشته باشه...

تو کلاس های اسکیتی که تو مهد کودک برگزار میشه ثبت نامت کردیم.خیلی خوشحال بودی و امروز جلسه ی اول بود.

اوایل کلاس خیلی خوب بودی و همکاری لازم رو با آقای مربی می کردی ولی کمی بعد نمی دونم خسته شدی یا علت دیگه ای داشت دیگه ادامه ندادی و هی می گفتی که بسه دیگه بریم خونمون و کلی هم گریه کردی...

فدات بشم عزیزم به خدا نمی خوام اذیت بشی،هر کاری که می کنیم همش به خاطر خودتهقلبقلب

به هر حال امیدوارم بتونیم ادامه بدیم...

لنای آماده ی منتظر

این آقا کوچولو که اسمش امیررضا است یهو اومد و بهم گفت که من می خوام ازم عکس بگیرینلبخند

اینجا هم ازم خواهش کردی که دیگه ازت عکس نگیرم،منم دیگه ازت عکس نگرفتم.

برای روز اول خوب بود،امیدوارم بهتر هم بشه گل قشنگ من.Flower

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامانه کیاناوهانا
10 آذر 92 23:43
افرین دوستم چه کار خوبی کردی .امیدوارم موفق باشی عزیز خاله
elnaz
پاسخ
مثل هیچکس
11 آذر 92 11:55
قربونت برم لتا جون مگه اسکیت بازی دوست نداری ؟؟؟؟؟؟؟
elnaz
پاسخ
خدا نکنه عزیزم... نمی دونم چی شد اولش خیلی خوب بود بعد بعضی از بچه ها گریه کردن لنای ما هم جوگیر شد
مامان ترنم
11 آذر 92 12:13
موفق باشي نازنازي خاله
elnaz
پاسخ
مرسی خاله جونم
مامانه کیاناوهانا
12 آذر 92 10:55
خصوصی
elnaz
پاسخ
مرسی عزیزم.
مامانی زهرا
12 آذر 92 12:49
آفرین لنا جونم الهی فداش ، حتما خسته شده بود چون روز اول بود و عادت نداشت حتما جلسات بعد بهتر خواهد بود. امیدوارم موفق باشی عزیزم
elnaz
پاسخ
مرسی عزیزم.خدا نکنه گلم. امیدوارم.برای زهرا نازنازی
زهره مامانی مرسانا
12 آذر 92 13:37
افرین به لنا جونی قصه نخورید روز اول بوده خسته شده خیلی کار خوبی کردید خیلی ورزش مفرحیه
elnaz
پاسخ
مرسی عزیزم.امیدوارمبرای مرسانا جون و زهره جون گلم
مامان مریم
14 آذر 92 11:56
عشق صورتیه من چقدم خوش تیپ شدی...الهی تو عکس آخری چه التماسی تو نگاشه
elnaz
پاسخ
مرسی خاله جونم
مامان نادیا و نلیا
14 آذر 92 20:36
آفرین لنا جون خوشکلم... واسه بار اول عااااالیه ایشالا دوست داشته باشی و حرفه ای بشی
elnaz
پاسخ
امیدوارم عزیزم. من که خیلی دوست دارم ادامه بده...