لنالنا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

لنای من دنیای من

اولین روز با تو بودن تو خونمون

1391/9/18 10:08
نویسنده : elnaz
1,548 بازدید
اشتراک گذاری

 

نازنین ترینم:

امروز از بیمارستان اومدیم خونه.خونمونو واسه اومدنت آماده کردیم اتاقت پر از وسایل قشنگ قشنگه.در اتاقتو هاجر جون انقدر خوشگل کرده که هر کی می دید خوشش می اومد.

قربونت برم بابایی برامون یه سورپرایز کرده بود یه دستبند خوشگل برات خریده بود اسم قشنگتم روش حک کرده بود.وقتی دستت کردیم دستات انقدر کوچولو بودن که دستبند تا گردنت میرفت.خنده

نانازم:وقتی بغلم بودی انگار دنیا دستم بود.فدای تن ظریفت بشم.نمیدونم چرا خیلی گریه میکردی.مامان جون که بردت حموم خسته شدی آروم خوابیدی.ماه بودی ماه تر شدی.ماچماچ

ستاره قشنگمون امروز بهترین روز زندگیمونه.

خوشگل من بعد اولین آبتنیش

 اینم عکس در اتاقت که من خیلی خوشم می اومد گفتم تو هم ببینیش چون دیگه اونطوری نیست:

در اتاق لنا جون

 بقیه عکس های مختلف اتاقت با وسایلایی که زحمت همشونو هاجر جون کشیده در ادامه مطلب

این یه view از اتاق خوشگلت

اولین لباسهای خوشگلماینم از عروسکهای خوشگلتکفشهای خوشگل

اینا کادوی هاجر جونه به مامان الی

جعبه جواهرات پرنسس خانوممممممم

این عروسکتو بیشتر از همه عروسکات دوست دارم خیلی نازه

دینگ دینگ دنگ زنگ می زنه ساعت لنا خوشگله

مجمع خانوم خوشگلاااااااا

آخ که چقدر حال میکنی تو این روروک

یاد آوری: لنا جون عاااااااااااااااااااشقتم

این کفشارو مامان جون برات خریده بود دردونه ی من

قسمتی از کلکسیون موبندات

روتختی خوشگلت کار هاجر جونه خودش دوخته برات عزیزکم

نانازم تو این کیسه خوابت وقتی می خوابیدی فرشته می شدی

اینو زده بودیم به در اتاقت

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان نادیا و نلیا
1 آذر 91 9:47
ورود دختر کوچولوتون به این دنیا مبارک باشه
ماشالا چقدرم نانازه
اسمشم خیلی قشنگه....
خیرش رو ببینین
اگه دوست داشتین پیش ما هم بیاین...
من لینکتون میکنم که گمتون نکنم


عزیزم منم لینکتون میکنم حتما.نادیا و نلیا خیلی خوشگلن.نیلوفر جون تو وبلاگتون یه موضوع متعجبم کرد. متولد 70 بودن شما و 2 تا دخملی ناناز که خدا حفظشون کنه.
khle elham
14 دی 91 18:51
sheytone khale eshala bozorg she askaye arosito bebinim


merci khale behem sar zadi.


ندا
20 اسفند 91 23:42
azizam kheyli naz bodi naztar shodi mano maman mibosimet

ni
merci neda jooooooooo
مامان خانومی
26 خرداد 94 12:44
سلام عزیزم وبلاگ قشنگی دارین من لینکتون کردم شما هم اگه دوست داشتین لینک کنید
elnaz
پاسخ
لطف دارید ممنون