لنالنا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

لنای من دنیای من

نی نی 5 ماهه و مامان گرفتار!!!!

1391/9/18 10:00
نویسنده : elnaz
4,294 بازدید
اشتراک گذاری

 

نازدونه ی من روز به روز بزرگتر و عسل تر میشه.البته شیطون تر.کم کم هر چیزی رو که جلوش می گیری دستشو واسه گرفتنش دراز میکنه و چه ذوقی می کنه مامانشنیشخند

از خودش آواهای عجیب و غریب در میاره:إإإإإإ    اوووووو  آآآآآآوووووفرشته

مامانی هم مشغول درس خوندن واسه امتحان, هم دنبال پیدا کردن خونه جدید,هم در گیر بسته بندی و کارهای اسباب کشی,هم نی نی خوشگله شیطون تر شده , کارهای معمول روزانه هم که همیشه پا برجاست.کلافهکلافه

بگذریم.....

لنا جون 4 ماهگیشو تموم کرده و وارد ماه پنجم زندگی قشنگش شده.

وزن:6 کیلو و 700 گرم                      قد:56 سانتیمتر   نااااااااااااااااااااااازیهوراهورا

راستی عزیزم یواش یواش دس دسی کردن هم یاد گرفتیتشویق وقتی صدات میکنم نگام می کنی

آخ که خودم فدای خودت و کارهای قشنگت بشم عزیزم

عکس هایی که الان برات میذارم, عکس های 4 تا 5 ماهگیته عزیزم

خوشگلم امروز اولین روز کودکی که تو هم هستی این لباسا هم کادوی روز کودک هاجرجون بهت

هر کدوم از لباسات که یکی یکی اندازت می شد نمی دونی چه ذوقی می کردیم

عاشق لوستر نشیمن جدیدمون شده بودی

از امروز می تونی با کمک بشینی قربونت برم من

لبخندلبخندلبخند

ناز نازی بازم کهههههههههههههههههه!!!!!

این جغجغه  رو عمه فریده برات خریده( عمه فریده خیلی دوست داره عزیزم)

اینجا مامان الی کمکت کرده صورت نازتو شکلاتی کنیخوشمزهخوشمزه

خودت خواستییییییساکت

لنا جون به کمک بالش و غیره می تونه تو روروکش بشینه

ستاره ی منی لنا

لنا در حال سقوط

...بدون شرح

عسلمی خانوم طلا

لنا بازم متعجب!!!

اذیتم نکنننننننن

اینم عکس های دخمل 5 ماهه ی خوشگل ناز ملوس من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)