لنالنا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

لنای من دنیای من

همین بودن تو...

1392/8/23 17:19
نویسنده : elnaz
260 بازدید
اشتراک گذاری

بودنت حالم را خوب می کند؛

همین بوسیدن گونه های لطیفت،یکی از بهترین لذت های دنیاست.

همین که هستی،همین که کنارت نفس می کشم و گرمای تن تو هست.

همین که کنار تو زیر یک پتو بخوابم،همین که آنقدر بچسبی به من که انگار خود منی!

همین که هی ببوسمت و ببوسی ام.

همین که هی حرف بزنی و نگاهت کنم...

همین ها کافیه برای احساس کردن خوشبختی!

چقدر دوستت دارم...

چقدر برای من همه چیزی!

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامانه کیاناوهانا
24 آبان 92 2:15
چقدر عاشقانه نوشتی دوستم امیدوارم خدا لنا جون رو براتون حفظ کنه با ارزوی بهترینها برای لنای گلم...
elnaz
پاسخ
لطف داری عزیزم.منم کلی آرزوهای قشنگ قشنگ برای فرشته های گلتون دارم.
مامانیِ زهرا
24 آبان 92 16:48
خیلی قشنگ و شاعرانه و مادرانه نوشتید lotf darid azizam.
مثل هیچکس
25 آبان 92 15:57
وای چقدر با احساس .ایشالا لنا جون بتونه جواب این همه احساس پاک مادرانه رو بده
elnaz
پاسخ
لطف داری عزیزم.
مامان ترنم
27 آبان 92 8:11
آفرين به اين مامان با احساسلذت بردم
elnaz
پاسخ
لطف داری عزیزم
مامان مریم
29 آبان 92 10:12
مگه خوشبختیی بزرگتر از اینم هست ؟
elnaz
پاسخ
واقعا مامان مریم... خدا همه ی بچه هارو زیر سایه اش حفظ کنه.