لنالنا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

لنای من دنیای من

لنا و عشقش به کایو خان

1392/8/23 17:00
نویسنده : elnaz
644 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم از بین همه ی عروسک های قشنگ مشنگت علاقه ی خاصی به کایو داری.به همین خاطر هر وقت می خوای عروسکی رو با خودت جایی ببری فقط کایو رو انتخاب میکنی.چند وقت پیش که رفته بودیم پیک نیک چند تا عکس با عشقت ازتون انداختم،گفتم خالی از لطف نمی شه برای یادگاری داشته باشیم.

اینم از عکس ها...

قربون خودت و عروسکت عزیزترینم.ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

زهره مامانی مرسانا
23 آبان 92 17:25
ای جونم خوشکل خانم
elnaz
پاسخ
مامانه کیاناوهانا
24 آبان 92 2:19
چه عالمی داره دنیای بچه ها یکی هم مثل لنا عاشق کایو خان برای لنای گلم
elnaz
پاسخ
یه عالمه بوس برای کیانا و هانای نازم.
مامانیِ زهرا
24 آبان 92 16:52
فدای عشق کودکانه ی لنا جونم زهرا هم کایو و کارتونش رو خیلی دوست داره ، ولی بندرت عروسکی رو با خودش بیرون میبره
elnaz
پاسخ
khoda nakone khale juni.
مامان مریم
26 آبان 92 7:44
سلام لنای خوشگلم...قربون اون دل مهربون کوچولوت چقدم عاشقانه بغلش کرده
elnaz
پاسخ
خدا نکنه خاله مریم.یه عالمه بوس برای مهتاب نازم
مامان ترنم
26 آبان 92 8:26
عاشق دنياي قشنگ كودكي هستم، عاشق قهرهاي دقيقه اي، عاشق خاله بازي هاي بدون چشم و هم چشمي، عاشق ناز كردنهايت كه درست شبيه ترنم است، دوستت دارم
elnaz
پاسخ
فدای هر دوتاشون بشم من.بوس از چشای ناز ترنمم.