لنالنا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

لنای من دنیای من

خاطره

1392/1/18 11:07
نویسنده : elnaz
510 بازدید
اشتراک گذاری

لنای من ، عشق کوچک من

باز دارم به آن روز مقدس فکر می کنم، به تمام آنچه که در آن اتفاق افتاد

به تو و آمدنت

چقدر دلم برایت پر می زد!

چقدر چشم به راه آمدنت بودم

یادم هست که آمدی!

آمدی و مادرم کردی،دلم را بردی

چقدر کوچک بودی آسمان من،سفید مثل خود خود ماه

یادم هست قد 51 سانتی متری و صورت پف کرده ی سفیدت را

یادم هست نرمی پوستت را،نرم تر از برگ گل...

یاذم هست اولین شیر خوردنت با کمک پرستار!

همان اولین شیر خوردن که بی تابش بودم...

همان مک نخستین!

همه چیز یادم هست

جزء به جزء ، لحظه به لحظه

حالا بزرگ شده ای و بزرگتر هم می شوی

2 سالگیت نزدیک است عزیز پاکم،گفته ام چند وقت است که دیگر همه چیز را دوباره تجربه می کنم،این بار دومین آتلیه...

 

بقیه رو بفرمایین ادامه مطلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان مریم
24 فروردین 92 18:36
قربون ژستات عزیزکم...خیلی دوست دارم
باهم تبادل لینک کنیم...


fadat azizam manam kheyli dust daram tabadole link konim vali nemidunam che juri?age mishe behem begin mamnun misham