لنالنا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

لنای من دنیای من

بیست ماهگی

1392/1/18 9:25
نویسنده : elnaz
379 بازدید
اشتراک گذاری

خانوم کوچیک من!

امروز 20 ماهه شدی

چیزی نمانده تا تولد 2 سالگیت

چیزی نمانده تا بهار آمدنت...

بهار که جای خود ، تو همین زمستان را هم بهار کرده ای

همین که باشی بهار هم هست.

دیگر چه رسد به اینکه حرف بزنی،راه بروی،بخواهی،بدوی!

اصلا بهار یعنی تو...

مبارک باشد 20 ماهه شدنت،زیبای من

دوستت دارم قدر مهربونی خدا

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

خاله فاطی
10 فروردین 92 13:27
الناز جون وبلاگت خیلی خوشگل شده. آفرین بر مادر مهربان! امیدوارم لنا کوچولو زیر سایه پدر و مادرش همیشه شاد و موفق باشه.
دلم براتون تنگ شده. امیدوارم به زودی ببینمتون.
بوس بوس


فدات عزیزم انجام این کارو مدیون تو هستم.منم دلم برات تنگ شده زودتر بیاین