لنالنا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

لنای من دنیای من

مسافرت با نازدونه خانوم

1392/1/24 19:18
نویسنده : elnaz
590 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگلترین من امسال عید تصمیم گرفتیم با عمه شبنم اینا بریم مسافرت.9 ماهه ای عزیزم.

با هم رفتیم وان و تو فسقلی چه کارهایی که با ما نکردی...

تو راه که هی فقط نق می زدی چون عادت به زیاد تو ماشین موندن نداشتی.

بعدش هم فقط بغل من بودی و بغل هیشکی نمی رفتی هوا هم که سرد بود مجبور بودم پتو پیچت بکنم قربونت برم.

شدیدا معتاد پستونک شده بودی اصلا نمی شد ازت بگیریم.شب موقع خواب خواستم که پوشکتو عوض کنم لنا خانوم حس پرتاب بهشون دست داد و پستونکشونو از دهنشون درآوردن و زمین انداختن داخل دستشویی.نتیجه=بی پستونک موندن لنا جون و شروع جیغ های بنفش تا خود صبح.

خلاصه با همه ی مشکلاتش خیلی بهمون خوش گذشت.

اینم از عکساش.

اول از همه عکس پاسپورتت

لنا در مرحله ی ذوق کردن

لنای خوشحال

لنا در ساحل دریاچه ی وان

لنا و باباش

اینم لنا خانوم با پستونک جدیدشومبارکهههههههههههههههه نانازمن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)