لنالنا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

لنای من دنیای من

امروز برگشتیم خونمون

1391/9/9 11:39
نویسنده : elnaz
334 بازدید
اشتراک گذاری

مخملم امروز بعد 45 روز که مهمون خونه ی هاجر جون و بابام بودیم تصمیم گرفتیم برگردیم خونه ی خودمون .

رسیدیم که خونمون تو خواب بودی.منم خوشحال و با اعتماد به نفس کامل مشغول جمع و جور کردن وسایلمون شدم. هنوز 5 دقیقه نگذشته بود که جیغ های بنفش لنا خانوم شروع شد.اولش بردم اتاقت به خیال اینکه با عروسکات می تونم مشغولت کنم ولی غافل از اینکه هنوز خیلی مونده تا به mood عروسکا برسی.

.....خلاصه لنا جون اونقدر گریه کردی که منم باهات شروع کردم به گریه گریهگریهگریه

بیچاره بابایی مونده بود کدوممونو آروم کنه.

بالاخره عزیزم نتونستیم آرومت کنیم و با نگرونی تموم دست از پا درازتر بازم برگشتیم خونه هاجرجوننگراننگران

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)