لنالنا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

لنای من دنیای من

چهل روزگی لنا کوچولو

1391/9/6 9:32
نویسنده : elnaz
760 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم امروز یک ماه و ده روز که اومدی.هر روز از روز قبل خوشگل تر و ملوس تر میشی.فدات شم مخملم.امروز حنا بندون عمه شبنمه.داریم آماده میشیم شب بریم اونجا.دادا میلاد قراره امروز ناخن های ریز قشنگتو برای اولین بار کوتاه کنه.یه انگشتر خوشگل هم به این مناسبت واست خریده عکس ها شو الان می بینی.

 

پرنسسم آماده رفتن به عروسی عمه شبنم

مامانی من خوابیدم اونجا شارژ باشم اذیتت نکنم

انگشتری که میگفتم دادا واست خریده اینه

 

اینم شب عروسی عمه شبنم تو تالار چاتلانقوش

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

پارسا
19 آذر 91 8:44
سلام لنا جون عکسات خیلی قشنگه ما هم (من و مامان و بابام)خیلییییییییییییییی دوستت داریم فدات


merci parsa junam manam ham toro ham maman babato kheyli dust daram.