لنالنا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

لنای من دنیای من

ممنون که مادرم کردی...

1393/1/31 9:26
نویسنده : elnaz
434 بازدید
اشتراک گذاری

 

عزیزترین خودم روزی هزاران بار خدارا به خاطر داشتنت شکر می کنم.

ممنون که لذت مادر بودن را برایم چشاندی...

 

کارت پستال درخواستی طراحان

 

مادر وقتي در درونت بودم به شکمت لگد ميزدم و ميگفتي اي جانم

مادر وقتي به بيرون امدم سينه ات را گاز گرفتم باز هم گفتي اي جانم

مادر مرا ببخش

بهشت هم براي محبت کردن هاي تو خيلي کم هست


پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان مریم
31 فروردین 93 9:51
تبریک میگم الناز جان..واقعا همین حس مادرانه و لیاقتی که خدا بهمون بخشیده بزرگترین سعادته امیدوارم همیشه درکنار هم شاد باشین
elnaz
پاسخ
قربونت برم عزیزم.ممنونم.
مامان سویل
31 فروردین 93 11:09
روزت مبارک.مامانی خانوم
elnaz
پاسخ
مثل هیچکس
31 فروردین 93 11:20
گفت : با مادر جمله بساز ، گفت : با مادر دنیا را می سازم . روز مادر مبارک .
elnaz
پاسخ
مثل هیچکس
31 فروردین 93 11:21
گفت : با مادر جمله بساز ، گفت : با مادر دنیا را می سازم . روز مادر مبارک .
elnaz
پاسخ
مامان پرهام
31 فروردین 93 21:33
من بدهکار توام ای مادر همه جانی که به من بخشیدی لحظاتی که برای امن من جنگیدی و بدهکار توام عمرت را روزهایی که ز من رنجیدی... اشک ها دزدیدی و به من خندیدی من بدهکار توام ای مادر روزت مبارک
elnaz
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان ترنم
1 اردیبهشت 93 8:08
روزت مبارك عزيزم
elnaz
پاسخ
گل نرگس19
2 اردیبهشت 93 12:21
سلام دوست مهربون روزتون مبارک وبلاگ قشنگی دارید به وبلاگ منم سربزنید خوش میشم منتظر نظر قشنگتون هستم
elnaz
پاسخ
سلام دوست عزیز.ممنون روز شما هم با تاخیر مبارک. با افتخار لینک شدید.
مامان آیسو وآیسا
8 اردیبهشت 93 18:24
روزت مبارک دوستم
elnaz
پاسخ
ممنون دوست گلم