لنالنا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

لنای من دنیای من

لنا و لوازم آرایشی

1393/1/23 23:36
نویسنده : elnaz
1,432 بازدید
اشتراک گذاری

الان از من خواستی که عکس همه ی لوازم آرایشی ها رو اینجا برات بذارم.

از آنجایی که عاشق لوازم آرایشی و آرایش کردن هستی،خواستم با چند تا عکس خوشحالت کنم.

بنابراین تسلیم شدم...

ممنون از شیوا جونم که کار مارو راحت کرده.

                                   Make up glitzer bilder

 Make up glitzer bilder

     Make up glitzer bilder

Make up glitzer bilder

Make up glitzer bilder

 Make up glitzer bilder

Make up glitzer bilder

Make up glitzer bilder

Make up glitzer bilder

Make up glitzer bilder

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

گنزو
24 فروردین 93 7:10
اي جان چه خوردني بشه با آرايش
elnaz
پاسخ
مامان 4 قلوها الینا الین النا الن
24 فروردین 93 13:44
چه عکسای قشنگیقربون تمام فکرهای نانازمممممم
elnaz
پاسخ
لطف داری عزیزم
مامی آرشیدا
24 فروردین 93 15:49
امان ازدست این دخترکوچولوها واای واای وایی
elnaz
پاسخ
وای وای وای
زهره مامان مرسانا
26 فروردین 93 18:22
خودت ماهی به این لوازم نیاز نداری خوشکل خانم
elnaz
پاسخ
می بینین خاله عاشق لوازم آرایشیه کاریش هم نمی تونم بکنم با این عکس ها نمی دونین چه ذوقی می کنه...برای مرسانا جون و مامان گلش.
مامانه کیاناوهانا
27 فروردین 93 18:47
عزیزم با اون دنیای قشنگت...اینم دورانی برای خودش ... بوس برای لنای گلم ومامان خوبش
elnaz
پاسخ
می بینی ندا جون عاشق لوازم آرایشهبرای کیانا جون و هانای گلم و مامان ماهشون