لنالنا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

لنای من دنیای من

بهار 93

1393/1/17 11:57
نویسنده : elnaz
897 بازدید
اشتراک گذاری

تو بهاری ؟

نه !
بهاران از توست ...

از تو می گیرد وام
هر بهار
این همـــــه
زیبایی را ...

پنجمین  بهارت را سپری می کنی ، گلبرگ من !

هرچه را که باید ، گفته ام در اولین بهارت...

گفته ام که بهاری برای من ،
گفته ام بهار ، یعنی تو ...

مبارکت ، دل پذیر من .

امسال هم مثل چند سال اخیر با عمه اینا رفتیم شمال.به تو با همسفرت غزل کلی خوش گذشت.سفرمون یک هفته طول کشید و تو خیلی خوب بودی خوبتر از همیشه.امسال حس کردم که چقدر بزرگ شدی چون بیشتر کارهاتو خودت انجام می دادی و کلا با غزل مشغول بودی و زیاد با من کاری نداشتی.

امسال بیشتر از هر سال در مورد عید و هفت سین و مسافرت و هر چیز دیگه که مربوط به بهار می شد ازم می پرسیدی.

لنای من،دنیای من،آرزوی همیشگی و همیشگی من شادی توست.

برای شاد بودن و شاد ماندنت همه کار می کنم...

باور کن.

این هم از عکس های شمال امسالمون:

لنا و غزل خانوم گل

راننده ی خوشحال

شغل جدید لنا جون!!!

تولد بابا بهروز

DJ لنا

اینم از پنبه پیشی که خیلی بهش علاقه مند شده بودی پیشی پرند جون بود

بقیه عکسها در ادامه مطلب:

 

 دوستت دارم تا بیکران بی کران ها بی نظیر من؛

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (16)

مامان پرهام
17 فروردین 93 23:00
خانم خوشگل ایشاللله سال خوبی داشته باشی خصوصی
elnaz
پاسخ
ممنون عزیزم شما هم سال پر خیر و برکتی داشته باشین.
زهره مامان مرسانا
17 فروردین 93 23:27
ای جونم ناناز خانم عکسات خیلی خوشکل بود عروسک
elnaz
پاسخ
چشاتون خوشگله عزیزم.
مامان ترنم
18 فروردین 93 10:03
شيطون بلاي خوشگل و خوش تيپ، هميشه به سفر با شادي و خوشي؛ عاشق شيطنت و برق چشاتم
elnaz
پاسخ
لطف داری خاله شادی جونم.برای ترنم ماهم و مامان ماه ترش.
❀ ◕ ‿ ◕ ❀ نی نی شیطون ❀ ◕ ‿ ◕ ❀
18 فروردین 93 15:22
بهار یک نقطه دارد نقطه آغاز بهار زندگیتان بی انتها باد
elnaz
پاسخ
من هم آرزومند آرزوهاتون در سال جدید هستم.
ندا
18 فروردین 93 17:20
`_´) < ,︻╦╤─ ҉ - - - - - - - ´\ \ _/﹋\ تکون نخوررررررر ..بالاخره گیرت آوردم به وب من نمیای؟؟؟؟؟؟؟
elnaz
پاسخ
اتفاقا تقریبا هر روز سر میزنم و کلی هم از مطالبت لذت می برم.
ندا
18 فروردین 93 17:21
چه خوشکلههههههههههههههههههه لنا جیگر شده مخصوصا با لبای سرخ
elnaz
پاسخ
مامی آراد
18 فروردین 93 17:47
سلام خیلی خیلی مراقب این فرشته آسمونیتون باشین
elnaz
پاسخ
سلام عزیزم.قربونتون برم شما هم مراقب آراد جون باشین.
مامانیِ زهرا
19 فروردین 93 15:48
سلام دوست گلــــــــــــــــــم عید رو با تاخیر بهتون تبریک میگم عکسهای سفرتون عالــــــــــــــــــــی بودن بوس برای لنـــــــــــــــــــا خوشگله
elnaz
پاسخ
سلام عزیزم.ممنون از لطفتون.برای زهرا نازنازی ناز من.
مامانه کیاناوهانا
19 فروردین 93 17:53
سلام الناز جونم خوبی دوست مهربونم... خوشحالم که تعطیلات بهتون خوش گذشته ...امیدوارم سال خوبی در کنار خانواده عزیزت مخصوصا" لنای گلم داشته باشی ...با دیدن عکسهاتون کلی کیف کردم میشد از چشمهای لنا انرژی گرفت انقدر که از خوشحالی برق میزد از اینکه انقدر به من لطف داری ازت ممنونم دوستم... دوستون دارم یه عالمهسلام عزیزم شما خوبید؟ ممنون از لطفت ندا جونم.امیدوارم شما هم سال پر خیر و برکتی داشته باشید. من هم دوستون دارم هوار بار
مامان الینا
20 فروردین 93 17:59
وای این دخترممممممم چه نازنظر نخوره ؟؟ بچه ی به این خوشگلی سخت پیدا میشه
elnaz
پاسخ
چشای شما نازن عزیزم...
گنزو
21 فروردین 93 11:44
سلام خانوم خوشگل خوبي؟ خوشحالم خوش گذشته بهتون چقد اين دو ووروجك شبيه همن چشم بد ازتون دور
elnaz
پاسخ
قربونت عزیزم.ممنون بهمون سر میزنید.
مامان آیسو وآیسا
21 فروردین 93 12:52
خشگل خانوم خیلی ناززززززززززززززززززززی شما همیشه به گردش وسفر وخوشی دوستم سال خوبی براتون ارزو میکنم
elnaz
پاسخ
فدات عزیزم. چشاتون نازه. برای آیسو و آیسا جونم و مامان نازشون
مامی آرشیدا
21 فروردین 93 17:43
به به به کلی کیف کردم باعکسای خوشگل خانوم مهربوووون همیشه شادودرگردش باشیییدوسال پربرکتی داشته باشید
elnaz
پاسخ
ممنون عزیزم من هم بهترین هارو در سال جدید براتون آرزومندم.
مامان دوقلوها
22 فروردین 93 3:29
سلام عزیزم خصوصی
elnaz
پاسخ
ممنون اومدم.
khale roya
22 فروردین 93 4:57
سلام 28 اردیبهشت تولد خواهر زادمه ممنون میشم اگه بیای تبریک بگی
elnaz
پاسخ
سلام عزیزم پیشاپیش مبارکه چشم حتما.
مامان مریم
22 فروردین 93 9:42
ماه منی عزیزم... قربون اون خنده های نازت بشم..همیشه به سفر و خوشی راستی اون جیپ قرمزه چقد خوشگله مال خودتونه الناز؟
elnaz
پاسخ
قربونت برم عزیزم شما لطف دارین گلم. مریم جون مال ما نیست ،جایی که مهمونشون بودیم مال اونا بود.