لنالنا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

لنای من دنیای من

نظرات (6)

ابزار
28 آذر 92 11:38
سلام من ابزار زیبا سازی سایت دارم یه سر بزن ممنون
elnaz
پاسخ
مامی آرشیدا
28 آذر 92 11:44
عزیزم،خداحفظش کنه براتون من کسانی روکه همسن دخترم هستن وبرای اولین بارمیبینم وبلاگشون رولینک میکنم بااجازه،امیدوارم دوستان خوبی برای هم باشیم
elnaz
پاسخ
lotf darid azizam.mamnun ke behemun sar mizanid,adrese arshida juno bedin ta man ham ba eftekhar linketun konam.
زهره مامان مرسانا
29 آذر 92 9:38
elnaz
پاسخ
khususi barat gozashtam ramzo
مامانه کیاناوهانا
30 آذر 92 0:14
عزیزم چه ادم برفی خوشگلی .خودت درست کردی لنا جون ؟یاد اون روز افتادم که با چه مشقتی ادم برفی درست کردی ... برای لنای عزیزم برای الناز جون
elnaz
پاسخ
فدات بشم ندا جونم،عزیزم برای کیانا و هانای گلم برای ندا جون ماهم
مامی آرشیدا
30 آذر 92 0:51
عزیزم من هم با افتخار لینکتون کردم.
مامان آیسو وآیسا
3 دی 92 16:23
عزیزز دلم چه عکسهای قشنگی با ادم برفی گرفتی