لنالنا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

لنای من دنیای من

کارت دعوت

1392/8/5 23:08
نویسنده : elnaz
339 بازدید
اشتراک گذاری

امروز عصر فرمودین که باید کارت دعوت درست کنیم.لبخندلبخند

وسایلمونو تهیه کردیم و طرح از شما و اجرا از من.البته خودت هم در چسبوندن و کمی بریدن کمک کردی.

مامانی گل بکش،مامانی بادکنک درست کنیم،مامانی من چمن هم دوست دارم،مامانی پاپیون هم می خوام،مامانی...اینها قسمتی از تفکرات شما بود که به شکل پایین در اومد.

زیر کارت هم اسمتو خودت نوشتی.

فدای دستهای نازت عزیزم.خیلی خوشحال می شم وقتی می بینم اینقدر بزرگ شدی که هر روز یه تکلیف برای انجام دادن داریم.خدایا شکرت...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان ترنم
6 آبان 92 8:17
چه دختر خلّاقي، چه مامان با حوصله اي آفرين بر هر دو


مرسی خاله جونی.
مامان نادیا و نلیا
18 آبان 92 18:00
مادر و دختر هنرمند دیگه چه میشه گفت


ekhtiyar darin azizam.