لنالنا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

لنای من دنیای من

عکس هایی از تولد 3 سالگی لنا جون با تم عکس خودش

1392/6/31 23:32
نویسنده : elnaz
2,274 بازدید
اشتراک گذاری

کادوی مامان و بابا داخل این بادکنک بود

یاد بود های مهمون های عزیز با متن:

عزیزم امروز من 3 ساله شدم،با اومدنت به جشن تولدم خوشحالم کردی             لنا جون

اینم از مهمون کوچولوها از راست به چپ:هستی،مهنا،امیرحسین و آراد کوچولو

رقص چاقو توسط لنا خانم

لنا و دوستش هستی جون با کلاهی که عکس لنا روشه...

لنا و باباش تو تولد آراد چند روز بعد از تولد خودش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان آی سل
1 مهر 92 0:36
تولدت مبارک عزیزم...بوس


مرسی عزیزم.آی سل جان چوخ گوزلده الله حفظ السین.
لنا
12 مهر 92 9:09
سلام می تونم بپرسم چطور اسم لنا انتخاب کردید برای دختر زیباتون؟


سلام گلم.راستش ما تو دانشگاه یه هم دانشکده ای داشتیم خیلی خوشگل بود.اسمش لنا بود.از اون موقع تصمیم گرفتم اگه خدا بهم دختر بده اسمش رو لنا بذاریم.بعدش هم که تحقیق کردیم از معنیش هم خوشم اومد.این شد که اسم دختر ما هم لنا شد.
خیلی دوست دارم با هم بیشتر آشنا بشیم،ولی متاسفانه هر چی سعی کردم نتونستم به وبتون بیام.نشد.
مثل هیچکس
29 مهر 92 10:15
خاله ما شما رو لینک کردیم .امیدوارم بتونیم دوستای خوبی باشیم .


merci azizam.manam shomaro link kardam.mohammad jaseme aziz ro mibusam.
مامان نادیا و نلیا
1 آبان 92 17:04
واای لنا جون چقد شبیه باباشه


are azizam eyne babayiye.chi kar mishe kard!!!
مامان مریم
4 آبان 92 10:03
چه تولد قشنگی ...مبارکت باشه عزیزم البته با تاخیر...
لنا هم کپیه باباجونشه ها..
تو تولدم میدرخشه لنای خوشگلمون


مرسی خاله مریم.
بله به قول یکی از دوستام این بچه ها همه ی زحمتمونو به باد میدن.همشون اکثرا شبیه باباهاشونن مخصوصا دخترا.البته لنا انگشت شصت پاش شبیه منه تازه کشفش کردم.
مامان مریم
13 آبان 92 14:15
دقیقاچه جالب اتفاقا اولین باری که بابای مهتاب توی بیمارستان دیدش گفت انگشتای پاش شبیه توئه..!!



همین هم غنیمته.!باز هم از هیچی بهتره.