لنالنا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

لنای من دنیای من

لنای من 18 ماهه شد

1392/1/21 10:28
نویسنده : elnaz
1,583 بازدید
اشتراک گذاری

نازنین بی همتای من:

امروز 18 ماهه شدی درست 1 سال و 6 ماه

چه زود گذشت انگار همین دیروز بود 1 سالگیت را جشن گرفتیم.

1 سال و نیم است که مادرت شدم.

1 سال و نیم است که هر شب تو را نگاه کرده ام و چشامو بسته ام.

1 سال و نیم است که محض بیدار شدنم تو بودی جلوی چشمام.

1 سال و نیم است که فقط تو شدم.

1 سال و نیمه که عاشقت شدم,عاشقی کردم با تو

1 سال و نیمه بوسیدمت , بوییدمت,دیدمت

ممنون بابت این 18 ماه, هدیه ی بی نظیر من

این سومین نیم سالی است که تجربه اش می کنی.

پایان هر نیم سال یک تغییر!

اولی را با شروع غذا خوردن به پایان رساندی.

دومی را هم وقتی به سرانجام رساندی که یک نوپای 1 ساله بودی و تولدت.

و حالا سومین آن، 1 سال و نیمه ی من؛

تغییرش به پایان رسیدن واکسن هایت بود

عزیزم 18 ماهگیت مبارک

باشد که از روزهای 18 سالگیت بنویسم

دوستت دارم تا ته ته دنیا

عکس های 18 ماهگی:

لنا هندونی

شیرین منی تو, همین!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

بابا بهروز
3 اسفند 91 10:55
لنا جون فقط میگم عاشقتتتتتتتتتتتتتتتتم.


merci babayi junam
ندا
20 اسفند 91 23:31
وای لنا جونننننننننم خیلی دلم برات تنگ شده خیلی نازییییییییییییی قربونت برررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررم[
فدات شم عزیزم منم دلم براتون تنگ شده
مامان مریم
13 آبان 92 14:29
چقدر قرمز بهش میاد جیگر شده
الناز جوون واقعا خوش سلیقه ای..لنا همیشه میدرخشه


لطف دارید عزیزم.مهتاب جون هم همیشه عالیه.