لنالنا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

لنای من دنیای من

شش ماهگی گل گندم من

1391/9/18 12:44
نویسنده : elnaz
1,009 بازدید
اشتراک گذاری

مهربان بی حد و مرز من:

آنقدر عاشقتم ,آنقدر دوست دارم که نمی دونم از چی بگم برات

آخه چقدر بگم دوست دارم؟!!

بگم عاشقتم؟!

عاشق بوی تنت,بوی موهات,بوی دهنت

وااااااااااااااااااااای لنا, عزیزم

نمی دونی که وقتی شیر می خوری با من چیکار می کنی...

شیر می خوری و حتما باید دستمو بگیری

نمی دونی وقتی فقط تو آغوشه منه که آروم میشی,چی می شم

قلبم می خواد کنده بشه از جا...

آخه چرا اینقدر دلبری می کنی؟!

من بدون انجام این کار ها هم دیوونتم

نمی دونم آخر این عشق چیه...

اصلا آخری داره؟!!!

از این همه وابستگی می ترسم

تو همه ی همه ی همه ی وجودمی

حیرانتمممممممممممممممم

خوشگلم امروز دقیقا 6 ماهشه

بقیه عکس های قشنگ مشنگ در ادامه ی مطلب...بفرمایین...

 

بازم ازون تعجبا...

فداااااااااااااااااااااااااااااات

جانیم سن منیم لنااااااااااااااااااااااااا

عشقمیییییییییییییییییییییی

دونه ی بادوم من

شب چله ست داریم می ریم مهمونی

خوش تیپ منننننننننننننننننن

راحتییییییییییییییییی دردونه ی مامان؟؟؟؟؟

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

mad
18 آذر 91 18:22
dusat daram lenajoon


merci khale madiiiii
baha
20 آذر 91 20:16
asheGETAAAAAAAAAAAAAAAAAAM:x:x


misiiiiiii khale baha junammmm