لنالنا، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

لنای من دنیای من

نظرات (17)

مامانه کیاناوهانا
1 شهریور 93 18:17
لنای عزیزم با اون ژستهای قشنگش... دلم براتون تنگ شده بود الناز جون...خدا براتون این فرشته ناز و حفظ کنه...
elnaz
پاسخ
قربونت برم ندا جونم.من هم دلم براتون تنگ شده.هزار تا بوس برای کیانا و هانای گلم.
مامان عسل 
2 شهریور 93 16:03
همیشه به گردش مثل این که این روزهاخیلی به لنا خوشگله خوش می گذره خوش باش همیشه گلمپیش ماهم بیاین کم پیداشدین تازگیا
elnaz
پاسخ
ممنونم عزیزم.شرمنده ی دوستان شدم ولی همیشه به یادتونم.
مامان جون
4 شهریور 93 15:13
ماشاالله خیلی نازی لنا جون، همیشه به تفریح و شادی عزیزم یه سوال : عنصرود مال کجاس
elnaz
پاسخ
لطف داری عزیزم.عنصرود یکی از روستاهای اطراف تبریز هست.خیلی خوش آب و هواست.
فروغ
4 شهریور 93 23:17
سلام.امروز با وبلاگتون آشنا شدم وبلاگ زيبايي داريد هزار ماشاا.. به اين گل دختر خدا براتون نگهش داره منم وبلاگ دارم خوشحال ميشم به منم سر بزنيد و اگه تمايل به تبادل لينک موافقيد به منم خبر بديد
elnaz
پاسخ
لطف دارید عزیزم.ممنونم از دعای خوبتون.با افتخار لینکتون کردم
مامان جون
6 شهریور 93 10:00
روز دختر و به تو خوشگل دختر تبریک میگم ، روزت مبارک لنا جون
elnaz
پاسخ
ممنونم خاله جونم.
فروغ
6 شهریور 93 13:22
روز دختر بر پرنسس لناي عزيز مبارک
elnaz
پاسخ
ممنونم عزیزم.
آقايون و خانوماي شيك پوش
7 شهریور 93 11:18
فروشگاه اينترنتي مارال ، عرضه كننده انواع شال و كلاه و عروسك و ست آتليه و ..... بافتني ارزان و شيك و مدرن . از فروشگاه اينترنتي مارال ديدن نماييد : http://redheart.hamvar.ir
elnaz
پاسخ
از بازدیدتون ممنونم.چشم حتما
ندا
8 شهریور 93 22:43
عزیززززززم عکسات خیلی ناز افتادن
elnaz
پاسخ
لطف داری عزیزم
bahar
9 شهریور 93 19:34
الهی قربون ژست هات برم
elnaz
پاسخ
خدا نکنه خاله بهار.دوست دارم
مامان ریحانه
10 شهریور 93 11:11
شما چقدر نازو ملوسی عزیزم
elnaz
پاسخ
مامان آنيسا
12 شهریور 93 15:30
وای چه دختر نازی داری الناز جون خدا برات حفظش کنه عزیزم خوشحال میشم با هم دوست بشیم همشهری بااجازه لینکتون کردم
elnaz
پاسخ
ممنونم عزیزم.من هم با افتخار لینکتون کردم
مامان آنيسا
15 شهریور 93 13:31
خصوصی داری عزیزم
elnaz
پاسخ
genzo
16 شهریور 93 10:03
خاله فدای این خانوم خوشکله همیشه به کردشو تفریح میبوسمت جیکر خاله بووووووس
elnaz
پاسخ
خدا نکنه عزیزم.من هم روی ماهت رو می بوسم
ندا
19 شهریور 93 21:19
پسری عاشق دختری شده بود ولی دختر همیشه به او جواب رد میداد! یک شب پسر تصمیم گرفت عشق خودش را به دختر ثابت کند به دختر گفت: یا مال من باش یا خودکشی میکنم! دختر سر حرفش بود و باز هم جواب منفی داد ... پسر بعد از شنیدن جواب منفی به خودش بنزین تزریق کرد و تا چند هفته به کما رفت. بعد از مدتها بهوش آمد و در همان لحظات اولیه پس از به هوش آمدن دختر را بالای سرش دید که به ملاقاتش آمده بود اما....... عشق آن پسر به نفرت تبدیل شده بود چاقوی جراحی را برداشت تا دختر را بکشد در راهروی بیمارستان دنبال دختر میدوید تا اینکه در انتهای سالن بیمارستان دختر را گرفت....... آقا.... چشمتون روز بد نبینه تا چاقو جراحی رو برد بالا که بزنه به قلب دختره یهو پسره بنزین تموم کرد!!!! حالا پمپ بنزینم اون نزدیکیا نبود هیچی دیگه..... هیچکسم تو این گرونی بهشون بنزین نداد دختره خیلی شانس آورد ....... خلاصه ..... اگه فحش بدید دیگه داستان براتون نمیسازم....()
elnaz
پاسخ
مامان عسل 
29 شهریور 93 7:25
ماشالله به این لناخانوم خوشگل هرمدلی که باشی خوشگلی مامانش براش اسپنددودکنه دخترمون چشم نخوره
elnaz
پاسخ
ممنونم از نظر لطفتون.
مامان آنیسا
9 مهر 93 10:35
عزیزم پر از ناز و عشوست ... ماشالا به این دختر خوشکل
elnaz
پاسخ
لطف دارین عزیزم.
مامان
6 دی 93 12:00
سلام عکسات خیلی قشنگ شد لناجون مامانش عنصرود کجاست؟
elnaz
پاسخ
salam khanumi shoma lotf darid. ansrud yeki az dehkade haye turistiye atrafe tabrize azizam.