لنالنا، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

لنای من دنیای من

تو،آغاز من...

1393/4/14 11:54
نویسنده : elnaz
1,038 بازدید
اشتراک گذاری

               

آنقدر بی نهایتی این روزها،آنقدر روان،که می خواهم بمیرم برایت...

راه که می روی،عشق می ریزد از وجودت!

از لبانت،چشمانت،بازوااااانت...

به آغوشم می کشی،در نهایت مهر...

می بوسی ام!

و جهان برایم در لبان گرمت خلاصه می شود...

لنای من؛

نفس بکش؛

مرا دمی رها مکن...

نفس بکش؛

تمام جان و روح من...

نگاه کن مرا،نگاه!

که چشم در نگاه تو ، دوباره زنده می شوم.

که صبح و روز من تویی...

 

 

پسندها (16)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (18)

مامان کیان
15 تیر 93 1:39
خیلی قشنگ و با احساس نوشتی الناز جون خدا لنای خوبم رو واست نگه داره
elnaz
پاسخ
قربونت برم عزیزم.خدا کیان ماهم رو هم براتون حفظ کنه.خوشحالم که بهمون سر می زنید.
مامان الیندا و لیندا
16 تیر 93 9:47
سلام مامان گل چه دختر نازی داری چه خوشگل شدی تو عکسا گلم
elnaz
پاسخ
سلام عزیزم.فدای شما گلم شما لطف دارید.برای دخترهای نازتون که خیلی دوست دارم عکساشونو ببینم.
مامان مریم
18 تیر 93 11:16
یه دونه ای خوش تیپ خانوم...
elnaz
پاسخ
لطف داری عزیزم
گنزو
19 تیر 93 15:23
واي واي فدا خانوم خوشگله چشم بد نظر ازت دور
elnaz
پاسخ
قربونت برم عزیزم
گنزو
19 تیر 93 15:24
راستي الناز جون شما كدوم طرف ميشينين؟
elnaz
پاسخ
خصوصی
دنیا
21 تیر 93 14:34
الهیـــــــــــــــــــ من فدات شم عزیز دلم چقدر شما نازی
elnaz
پاسخ
خدا نکنه عزیزم چشای شما نازن.
دنیا
21 تیر 93 14:34
سلام.یه چندتا عکس جدید گذاشتم تو وب که اگه بیاین ببینین و نظر بدین خیلی خوشحال میشم
elnaz
پاسخ
سلام گلم عکس هاتونو دیدم خیلی قشنگن.
مامی فرزانه
21 تیر 93 20:10
خانم خوشگله هی با این عکسای زیبات دلمونو آب کن ها
elnaz
پاسخ
مرسی که تند تند میاین پیشمون.
مامی فرزانه
21 تیر 93 20:11
elnaz
پاسخ
مامان نصفه
22 تیر 93 15:46
سلام لنای گلم خیلی خیلی خیلی دوست دارم من به طور کل عاشق بچم حالا هیجانم دارم ببینم بچم دختره یا پسر؟ لنا خانوم عاشقتم کوشولوی ناز فقط دوس دارم بگم دوست دارم
elnaz
پاسخ
ممنونم عزیزم.ایشالا به سلامتی بچه تون سالم به دنیا میاد و دنیاتونو قشنگ تر می کنه.ممنونم از لطفت عزیزم
مامان پرهام
22 تیر 93 23:55
سلام خانمی عزیزم خدا واست حفظش کنه
elnaz
پاسخ
سلام گلم.ممنونم از دعای خیرتون.خدا پرهام گلم هم حفظ کنه.
مامان ادریانا و ادرینا
25 تیر 93 20:29
سلام عزیزم ماشالله چه دختر نازی داری شمااا!!!!!!خدا حفظش کنه قربون شما و دخترتون [ادرینا اسم دختره اخه بعضی ها که اسمشو میشنون فک میکنن پسره وقتی میبینن می فهمن دختره] ❤
elnaz
پاسخ
لطف دارین عزیزم.خدا بچه های گلتون رو حفظ کنه
(مامان سویل)
27 تیر 93 12:07
شیطون خوشگل خاله
elnaz
پاسخ
...
27 تیر 93 22:13
elnaz
پاسخ
مامانی زهرا
29 تیر 93 16:27
سلام دوست گلم ممنون که بهمون سر زده بودید هزار ماشالله به لنای عزیزم که مثل همیشه ناز و خوش تیپه
elnaz
پاسخ
سلام عزیزم.خواهش می کنم دلمون براتون تنگ میشه.روی ماه زهرا نازنازی رو می بوسم
maman ebru
5 مرداد 93 17:57
عالی
elnaz
پاسخ
maman ebru
8 مرداد 93 11:58
ماشالله لنا خوشتیپ و خوشگلو ... لنا به کی کشیده؟زبان ترکیه ای بلدی مامی؟ خدا دخترتون رو حفظ کنه
elnaz
پاسخ
لطف دارید عزیزم. تا حدودی بلدم چطور؟؟ ممنونم از دعای خیرتون
مامان جون
10 مرداد 93 2:55
ماشاالله به این گل دختر با اجازتون من لینکتون کردم خوشحال میشم به وب محسن منم سر بزنید،
elnaz
پاسخ
عزیزم چشاتون نازن.من هم با افتخار لینکتون کردم.