لنالنا، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

لنای من دنیای من

نظرات (20)

مامان ترنم
29 اردیبهشت 93 10:18
چه لباس خوشگلي داري عزيزم، هميشه بروي تولد و عروسي عروسك خوشگل
elnaz
پاسخ
ممنون ازلطفت عزیزم.
مامان
29 اردیبهشت 93 12:09
تولد دوستت مبارک باشه عزیزم ایشالا که همیشه سالم وسرحال باشی گلم
elnaz
پاسخ
ممنون عزیزم.
لی لی مامی آرشیدا
29 اردیبهشت 93 15:12
عزییییزم چه لنای خوشگل وخوشتیپی♥♥♥♥♥
elnaz
پاسخ
قربون شما لی لی جونم لطف داری.
مامان پرهام
29 اردیبهشت 93 16:10
کاش ما هم بچه بودبم بی دغدغه ونگرانی نیستی خانوم؟ خوش میگذره؟
elnaz
پاسخ
واقعا... فدای تو عزیزم یه کم سرم مشغول امتحانه واسه همون شرمنده ی دوستان شدم. پرهام جونم خوبه؟
مامان آیسو وآیسا
29 اردیبهشت 93 20:02
وای چه دخمل ناززززززززززززززززی چقدر با توتو ناز شدی شما لنا جووووووووووووووووووووووووووونم
elnaz
پاسخ
ممنون عزیزم. به پای نازی دخمل های خوشگل شما نمی رسه
مامان آذین
30 اردیبهشت 93 22:16
عزیزم لباس لنایی خیلی خوشگله خیلی هم بهش میاد البته این خانمی هر چی بپوشه به تنش میاد کجا تهیه کردی ؟
elnaz
پاسخ
ممنون عزیزم نظر لطف شماست. مامانم دوخته واسش گلم.
نیرا
31 اردیبهشت 93 18:18
ناز بودی نازتر شدی، با این لباس خوشگل همیشه به جشن و خوشی
elnaz
پاسخ
چشاتون نازه عزیزم. ممنون.
مامانه کیاناوهانا
1 خرداد 93 0:14
همیشه به شادی عزیزم... دوستون دارم ....
elnaz
پاسخ
ممنون ندا جونم. من هم دوستون دارم خیلییییییییییییییییییییی زیاد
سهیلا
1 خرداد 93 13:53
سلام.لناجون خواهر یا برادر دیگه ای هم داره
elnaz
پاسخ
سلام عزیزم. نه گلم فعلا نداره.
مامان الینا
2 خرداد 93 9:06
سلامممم الناز جونم ببخشید دیر دیر میام دلم واسه لنا جون تنگ شده بود لنا جون دوست دارم
elnaz
پاسخ
سلام عزیزم فدات بشم منم دلم واستون تنگ میشه زود زود بهمون سر بزنید خاله جونم. ما هم دوستون داریمممممم
مامان زهره
3 خرداد 93 19:35
همیشه به شادی
elnaz
پاسخ
ممنون عزیزم
عمه سارا
4 خرداد 93 23:25
سلام مامان لنا خانم من وبلاگ شمارو با افتخار لینک کردم پس شما هم وبلاگ دوقولو های افسانه ای رو هم لینک کنین خوشحال میشیم.
elnaz
پاسخ
سلام عمه ی مهربون من هم شما رو با افتخار لینکتون می کنم.
مامانی
5 خرداد 93 19:08
مبارک باشه عزیزم چقدر ناز شدی
elnaz
پاسخ
ممنون عزیزم لطف دارید.
خاله رویا
7 خرداد 93 10:57
مثل همیشه خوشگل و خوش لباس و ناااااااااااااااااااااااااز .... خدا حفظش کنه الناز جوووووون ....
elnaz
پاسخ
ممنون خاله رویا چشای شما خوشگلن. مرسی که بهمون سر می زنید. ممنون از دعای خوبت عزیزم.
الن ماما الینا
13 خرداد 93 10:58
سلام گلم لنا جون چه خوشگل شدی جیگر طلا فدای سرت بشمقربونت برم لنا جونمراستی الناز جون مامان ها با بچه هاشون بودن؟؟؟؟
elnaz
پاسخ
قربونت برم عزیزم لطف دارین. خدا نکنه گلم بله عزیزم مامانا هم بودن.
مامان برسام
13 خرداد 93 14:21
لنا جون مثل همیشه زیبا و خانوم ، ایشالا تولد صد سالگی خودت عزیزم
elnaz
پاسخ
ممنونم خاله لعیا جونم.برای برسام جون ماهم.
zohre mamane mersana
14 خرداد 93 13:54
elnaz
پاسخ
مامان رها
18 خرداد 93 14:51
چه دخملای نازی اناشالله جشن دانشسگاهتونو اینجوری جشن بگیرید
elnaz
پاسخ
قربونت برم عزیزم.ایشالا.لطف دارید شما...
مامان رها
12 تیر 93 1:38
ماه مبارک رمضان مبارک التماس دعااااااااا داریمااااااااااا
elnaz
پاسخ
محتاجیم به دعا عزیزم
مامان رها
20 مرداد 93 17:22
سلام مامان النا کجایی خبری ازتون نیستا ما منتظر عکسای جدید از الناجون هستیماااااا راستی تولدتم با تاخیر مبارک عزیزم
elnaz
پاسخ
سلام دوست عزیزم.ممنونم از تبریکتون.