لنالنا، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

لنای من دنیای من

روز معلم

1393/2/13 11:02
نویسنده : elnaz
2,839 بازدید
اشتراک گذاری

تو که هستی همه چیز رنگ دارد...

حتی همین روز معلم با یک کادوی کوچک و یک نقاشی که رنگ آمیزیشو تو کردی...
حتی همین شور و شوق تو برای دادن کادو به خانوم معلم و فکر کردن به اینکه موقع کادو دادن خانوم معلم چی می گه بهت!!

تو باشی، همه چیز خوب ست و به یاد ماندنی؛
یعنی به یاد ماندنی می کنی اش!
با سوال هایت، مهربانی هایت، با عکس هایی که ازت گرفته میشه...


امسال، دومین روز معلم بود که داشتیم ولی پر شورتر و منتظرتر  از پارسال بودی.

خودت ازم خواستی که برای خانوم معلم کادو تهیه کنیم و براشون نقاشی بکشیم...

ممنون که هستی، قلب من، تمام شوق من.
همه چیزبا توست که معنا می گیرد، باور کن!
دوستت دارم گل همیشه بهارم...
بمان برای من، بمان و بتاب...

عکس ها رو زوری گرفتم ازت واسه همون تو اکثرشون چشات اینجورینغمگین

اینم نقاشیمون...

خانوم معلم عزیز لنا روزتون هزار بار مبارک از همه ی مهربونی هایی که در حق بچه ها می کنید ممنونم.

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

خاله رویا
13 اردیبهشت 93 13:37
لنا خانوم گل ماشاا... یه پارچه خانومه♥♥
elnaz
پاسخ
لطف داری عزیزم.شما خاله ی برسام جونید؟ممنون که بهمون سر زدید.باز هم منتظرتونم.
گنزو
13 اردیبهشت 93 17:37
روزشون مبارك چه نقاشي قشنگي
elnaz
پاسخ
ممنون گلم
مامان آیسو وآیسا
16 اردیبهشت 93 12:45
خیلی قشنگ بود نقاشیت لنا جوووووووووووووووووووونم
elnaz
پاسخ
ممنون عزیزم چشای شما قشنگنبرای آیسو و آیسای نانازی
مامان طاها
16 اردیبهشت 93 14:26
سلام لنا خانم وبلاگ قشنگی داری لطفا به وب لاگ ما هم سر بزن
elnaz
پاسخ
سلام عزیزم لطف دارید.چشم حتما. با افتخار لینک شدید.