لنالنا، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

لنای من دنیای من

تزیینات مینی موسی

1394/4/1 11:55
نویسنده : elnaz
1,456 بازدید
اشتراک گذاری

کارت دعوت

 

طاق مینی موسی

ریسه هایی که خودم درست کرده بودم

تل هایی که برای خانوم کوچولوها بود بدون پاپیون هم واسه آقا پسرای گل بود.

تنقلات واسه بچه های عزیز

یادبودها

برگه یادگاری

دستمال های پذیرایی

این خانوم هم خوش آمد میگفت

این کادوی هاجر جون و بابام

اینم کادوی دادای عزیز

که این کادوپیچی ها جلوه خاصی به میزمون داده بود

و کیک بسیار زیبای ما

مبارکت باشد دلپذیر من...

 

 

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان رويا
1 تیر 94 12:12
تولدت مبارك لناي عزيز خداهيشه بهترين هاروبرات درنظربگيره وخوشبخت شي گلم هميشه كنارخانواده ي مهربونت
elnaz
پاسخ
ممنونم از بازديد و دعاي عاليتون بهترين ها تقديم شما
عمه فروغ
3 تیر 94 0:04
همه چیز عالی شده دستت شما درد نکنه الناز جونم خسته نباشید
elnaz
پاسخ
قربونتون برم عزيزم شما لطف داريد