لنالنا، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

لنای من دنیای من

کریسمس2015

1393/10/11 12:03
نویسنده : elnaz
1,062 بازدید
اشتراک گذاری

جون دلم؛

امسال هم هاجر جون مثل سال های پیش کلی تدارک دیده بود برای کریسمس و مهمونش بودیم.

تو هم هیجانی تر از همیشه منتظرش بودی.برق چشمات امسال یه چیز دیگه بود چون آگاه تر از همیشه بودی.

خلاصه که امسال کلیییییییییی بهت خوش گذشت.

هاجر جون عزیزم از اینکه همیشه با کارهای فوق العاده ات باعث شادیمون میشی ازت ممنونم.دنیا دنیا دوست داریم هم لنا جون هم مامان و باباش.

این جوراب رو هاجر جون خودش درست کرده بود با این نوشته:

کادوی دادا

خدایا!

آغوشت را سفت نگهدار برای لنای من...

پسندها (8)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

کوثر
11 دی 93 12:06
___♥♥♥ __♥♥_♥♥آپم _♥♥___♥♥آپم _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥آپم _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥آپم _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥آپم __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥آپم ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥آپم ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥آپم ___♥___________♥آپم __♥_____________♥آپم _♥_____♥___♥____♥آپم _♥___///___@__\\__♥آپم _♥___\\\______///__♥آپم ___♥______W____♥آپم _____♥♥_____♥♥آپم _______♥♥♥♥♥آپم سلام اسم من کوثر هست خواهر وبرادر ندارم ولی وقتی چهره کودک شما را میبینم حس میکنم ابجی وبرادر منه راستی اگه دوست داشتید بیایید تبادل لینک کنیم خوشحال میشم
elnaz
پاسخ
سلام عزیزم ممنون که بهمون سر میزنید. من با افتخار لینکتون کردم
عمه فروغ
11 دی 93 12:48
لنای عزیزم کریسمس مبارک ان شاا.. همیشه شاد باشی دست هاجر جون هم درد نکنه که این همه زحمت کشیده
elnaz
پاسخ
gorbunetun beram amme jun furugh man ham behtarin haro baratun mikham.
مامان الن و هلن(دقلوها)
11 دی 93 13:04
سلام!کریسمس 2015 مبارک باشه!وای لنا جون چه خوشحال و خوشگله!!!لنا جون چه شوقی کرده!فدای این دختر ناز!!!عزیزم هاجر جون چه خانوم خوبی هست همیشه باعث شادی لنا میشه!هاجر جون چی لنای گل میشه؟؟اگه نخواستین جواب ندین چون اطلاعات شخصی ان چون خیلی بهتون کمک میکنه به خاطر همین پرسیدم امیدوارم کار اشتباهی نکردم!!
elnaz
پاسخ
salam azizam fadaye shoma, shoma lotf darin golam. hajar jun mamane man hastesh lena khodesh az avval behesh hajar jun gofte,ruye mahe dokhmalaye goletuno bebusin
لذت خاطرات به يادماندني کودکي دلبندانتان
11 دی 93 13:28
با سلام و خدا قوت خدمت شما دوست عزيزم از ثبت روز به روز خاطرات ني ني هاي با مزه خودتان لذت مي بريد.درسته؟؟ حالا ما يک پيشنهاد به يادماندني برايتان داريم براي ديدن اين پيشنهاد به ما سربزنيد با آرزوي شادي ، سلامت و ثروت براي شما و کودک دلبندتان
elnaz
پاسخ
مامان شادي
13 دی 93 8:00
عزیزم کریسمت مبارک. ماشائ الله چه بزرگ و ناز شدی می بوسمت
elnaz
پاسخ
mamnunam khale shadi junam cheshaye shoma nazan bus be ruye mahe khale shadi va tarannome golam
bahar
13 دی 93 19:48
Manim janimin ichisan San
elnaz
پاسخ
sanda manim azizimsan
مامان مهتاب
14 دی 93 7:19
مثل همیشه زیبا
elnaz
پاسخ
mesle hamishe shoma lotf darin va cheshatun zibast.
مامان ندا
14 دی 93 16:07
الناز جوووونم کیف کردم از این همه سلیقه...دست هاجر جون هم درد نکنه که باعث خوشحالی فرشته کوچولوت میشه... دوستووون دارم یه دنیا...
elnaz
پاسخ
fadaye duste azizam khodam man ham shomaro donya donya dusetun daram va khoshhalam ke darametun
باغ پرندگان کرمانشاه/باغ گلها کرمانشاه
27 دی 93 20:03
در ساحل درياي زندگي قدم ميزدم همه جا دو رد پا ديدم جاي پاي من وخدا به سخترين لحظه ها كه رسيدم فقط يك جاي پا ديدم گفتم خدايا مرا در سخترين لحظه هاي زندگي رها كردي؟؟ او گفت: (تو را در سخت ترين لحظه ها به دوش كشيدم) kermanshahan20.blogfa.com (وبلاگ دیدنیهای کرمانشاهان) kermanshah29.blogfa.com (وبلاگ کرمانشـاه گهواره تمـدن) kermanshah39.blogfa.com (وبلاگ اخبار کلانشهر کرمانشـاه)
elnaz
پاسخ
دکتر ناصری
29 دی 93 12:31
باعرض سلام واحترام خدمت مادان این مرزوبوم زیبا عاشق خدمت شماعرض کنم که این بنده خدا در جهت بهبود مشکلات خانم های این مرزوبوم طی چندین سال باتحقیقات فراوان دست به داروهای گیاهی در خصوص مشکلات کم کاری سندرم تخمدان پلی‌کیستیک.polcystic ovary syndrome PCOS) مشکلات قاعدگی .مشکلات زنان سرد مزاجی ومشکلی که خیلی از خواهران من درخصوص موهای زائد صورت به داروهای دست پیداکرده ام که هنوز هیچ کسی در این به این مهم دست پیدانکرده لذا در صورت تمایل برای درمان یا این که از دوستان یا اشنایان خود این مشکل را دارد به وبلاگ بنده مراجعه کنید تا به حق امام رضا درمان را شروع کنیم.دکتر ناصری naserishahram35.blogfa.com
elnaz
پاسخ
sasan
2 بهمن 93 18:47
salam . khobi ?? . veb khobi dari .
elnaz
پاسخ
ممنون
بهاره مامان الینا
4 بهمن 93 11:42
سلام به مامان لنا جون، یه دختر ناز و خوش تیپ خیلی از سایتتون خوشم امد ماشاء الله به این دختر ناز ، دوست داشتید به ما هم سر بزنید
elnaz
پاسخ
سلام گلم لطف دارید چشم حتما.من هم خوشحال میشم زود زود ببینمتون
عمه فروغ
17 بهمن 93 13:33
سلام الناز جان خوب هستید؟ لنای گلم خوبه؟ خیلی وقت نیستید؟چرا آپ نمکنید؟
elnaz
پاسخ
سلام عزیزم فدای شما ممنون که بهمون سر می زنید یه کم این روزها مشغله ام زیاده امروز بالاخره آپیدم