لنالنا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه سن داره

لنای من دنیای من

حرف دل

1393/10/6 11:39
نویسنده : elnaz
819 بازدید
اشتراک گذاری
تو،آغوش من...
من تا هستم کنارتم دخترم؛
هر وقت ،هر لحظه ،تو هر سنی ،احساس کردی به آغوشم نیاز داری ،به قدر ارزنی درنگ نکن.
آغوش من تا هستم به روی تو بازه،جانم.
تا آخرین ثانیه عمرم...
نوشتم که بخوانی و بدانی.
نوشتم که روزی چیزی دیواری نشود برای نیامدن!
نوشتم که بدانی تا نفس در جان دارم تمام من از آن توست دختر نیکوی من.
 

. دوستت دارم تا آنسوی ابدیت.

 

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

✍ مری
6 دی 93 11:59
ماشالا چقد پرنسس و زیباســـــــــــــــــــــــــت خدا بهتون ببخشه من کمتر دخترارو دوس دارم مگه اینکه خیلی خاص باشن مث این نازدختر
elnaz
پاسخ
shoma lord darin azizam,cheshatun ziba hastan
عمه فروغ
6 دی 93 16:49
عزیزم چه عکس های خوشگلی بوووووووس به روی ماهت لنا جون الناز جان ان شاا.. خدا گل دخترت رو برات حفظ کنه
elnaz
پاسخ
gorbune shoma amme jun lotf darin azizam.
bahar
8 دی 93 23:33
Ela jeyran balamin bashina dolanam jansaaaaaan jaaaan
elnaz
پاسخ
gorbune to beram man khale bahare mehrabun
سپیده عمه آریانا
9 دی 93 11:58
1000 ماشااله به لنای زیبا و گلم . الهی همیشه خداوند حافظش باشه و همیشه شاد و سلامت باشه .
elnaz
پاسخ
ممنونم عمه جون شما همیشه لطف دارید.برای آریانا جون و عمه ماهش.
مامان ندا
14 دی 93 16:09
اااای جانم ...خوشتیپ خاله ندااااااااا... خدا براتون حفظش کنه الناز عزیزم...
elnaz
پاسخ
gorbunet beram neda junam shoma hamishe lotf darin khoda fereshte kuchuluhatuno baratun hefz kone dusetun daram