لنالنا، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

لنای من دنیای من

نظرات (19)

عمه فروغ
26 مهر 93 12:25
ان شاا... همیشه موفق باشی لنای عزیزم
elnaz
پاسخ
ممنونم عزیزم.
مهتاب مامان آذین
27 مهر 93 7:38
سلام خانمی خوبید شما" با سواد شدنت مبارکااااااااا چه تمیز مینویسه بیشتر بیا پیشمون خانوم خانوما
elnaz
پاسخ
ممنونم عزیزم.من همیشه شرمنده شما هستم.چشم حتما.
مامان ندا
27 مهر 93 10:00
عزیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــززززززم امیدوارم همیشه موفق باشــــــــــــی گلم...
elnaz
پاسخ
ممنونم ندا جون.بهترین بهترین ها براتون.
مامان ندا
27 مهر 93 10:08
الناز جوووونم ما خوبیم گلم...در گیر مدرسه کیانا و از پوشک گرفتن هانا بودم ... خیلی ماهی الناز ...ممنون که به یادمون هستی... دوست دارم یه دنیــــــــــــــــــــــــــــــــــا...
elnaz
پاسخ
من هم دوستون دارم به اندازه ی 2 دنیا.دوست ماه خودم.
مامان شادي
28 مهر 93 8:42
عزیزم، ان شاء الله دانشگاه رفتنت
elnaz
پاسخ
ممنونم خاله شادی ماه.
bahar
28 مهر 93 16:02
الهی فدای اون انگشتهای نازک نارنجیت برم که دارن مشق مینویسن
elnaz
پاسخ
قربونت برم بهار جونم.کلی بوس برای تو و سالار جون خوشگلم.
خاله رویا
29 مهر 93 11:56
آفرین لنا جونم ایشالا همیشه موفق بشی گلم.
elnaz
پاسخ
قربونتون برم خاله رویا جون.مثل همیشه لطف دارین.شاد شاد شاد باشید عزیزم.
(مامان سویل)
29 مهر 93 23:02
افرین به لنا خانومی
elnaz
پاسخ
ممنونم عزیزم.
mamane barsam
1 آبان 93 15:17
afarin lena joon , dg dari basavad mishi
elnaz
پاسخ
ممنونم لعیا جون.ایشالا با سوادی برسام جون خوش تیپ خودم.
مامان عسل 
4 آبان 93 10:04
آفرین آفرین دخمل باهوش وزرنگم چقدرم تمیزوباسلیقه قربونت برم ایشالله دانشگاه رفتنت خوشگل خاله هزارتابوس واسه صورت ماهت می فرستم فرشته نازخاله
elnaz
پاسخ
قربونتون برم عزیزم.خیلی لطف دارید شما.دوستون دارم.
مامان شراره(راحله عباسی)
18 آبان 93 8:19
به به لنا خانوم گل مبارک باشه عزیزم . دستانت همیشه بهترین ها را بنویسد و عمل کند وب زیبایی داری و عکسای ناب و قشنگی زندگیت شاد و سالم
elnaz
پاسخ
ممنونم عزیزم.قربونتون برم با این دعای نابتون.من هم بهترین ها رو براتون از خدامون می خوام.
طاق بستان/بیستون/تکیه معاون الملک
19 آبان 93 23:59
روزگارا: تو اگر سخت به من میگیری، با خبر باش که پژمردن من آسان نیست، گرچه دلگیرتر از دیروزم، گر چه فردای غم انگیز مرا میخواند، لیک باور دارم دلخوشیها کم نیست زندگی باید کرد.....! kermanshahan20.blogfa.com (وبلاگ دیدنیهای کرمانشاهان) kermanshah29.blogfa.com (وبلاگ کرمانشـاه گهواره تمدن)
elnaz
پاسخ
مامان عسل 
21 آبان 93 8:43
سلااااااااام لنای خوشگلم آفرین چه خوش خط وباسلیقه عزیزدل خاله مامانی بهت افتخارمیکنه که یه همچین دخمل خانومی داره ایشالله دانشگاه رفتنت عسسسسسسیییسم
elnaz
پاسخ
ممنونم عزیزم.خیلی لطف دارین به خدا من همیشه شرمنده شما میشم.
مامان مرسانا
4 آذر 93 13:23
عزیز دلمی مامانی حتما این دستنوشته هاش رو براش یادگاری بردار من مال محمد رو برداشتم الان هر بار میبینه کلی ذوق میکنه قربونتون برم عزیزم.حتما.بله واقعا یادگاری خوبی می شه واسه آینده.مرسانا گلم رو ببوسین عزیزم.
مامان ندا
7 آذر 93 19:13
خصوصی
elnaz
پاسخ
فدای تو.
مامان ندا
17 آذر 93 22:13
الناز جوووونم کجایی ؟ دلم برات تنگ شده چرا خبری ازتوووون نیست...لنا خوبه ...خودت خوبی گلم؟
elnaz
پاسخ
سلام گلم.فدای تو من.من هم دلم براتون تنگ شده.یه کم مشغله ام زیاده واسه همون.خدا رو شکر خوبیم.کیانا و هانا ی من خوبن؟روی ماهشونو میبوسم.
زیبازن
18 آذر 93 7:06
الناز جان سلام، از شما دعوت می شود، به خانواده زیبازن بپیوندید، زیبازن محیطی برای آموزش، یادگیری، سرگرمی، لحظات شیرین، دردودل و استفاده از تجربیات یکدیگر. منتظر حضور گرمتان هستیم. زیبازن برای تمام بانوان ایرانی WWW.ZIBAZAN.NET
elnaz
پاسخ
ممنون از دعوتتون.
مامان جانان و اوا
18 آذر 93 20:30
سلام الناز جونم چه خبر؟نیستی گلم؟چیزس که نشده همگی خوبید؟منتظرتون هستیمقربون اولین نوشته ی لناااااااااااااااااا
elnaz
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم که جویای احوالمون هستین.خداروشکر ما خوبیم،امیدوارم شما هم خوب باشین.یه کم مشغله ام زیاد شده فرصت نمیکنم.روی ماهتون رو میبوسم.
مامان
6 دی 93 11:57
سلام خیلی تمیز ومرتب نوشتی آفرین .مامان لنا جون ایشاا... عروسش کنید
elnaz
پاسخ
gorbunetun beram azizam lotf kardin behemun sar zadin mamnunam.