لنالنا، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

لنای من دنیای من

تو...

1393/7/20 10:03
نویسنده : elnaz
903 بازدید
اشتراک گذاری

داری روز به روز بزرگتر میشی؛به وضوح می شه دید...
حرفات، سوالات، خواسته هات!

منم هی مبهوتم...
که تو کی اینقدر بزرگ شدی؟
مگه چقدر گذشته که تو 51 سانتیه من، حالا شدی 1 متر و ...

کی انقدر بزرگ شدی لنا؟
این روزایی که می گذرونی چطوری اند؟ چی تو فکرت می گذره؟

گاهی دلم می خواد جای تو باشم!
همینقدر شاد و همینقدر سبک باااااااااااال...

لنای 5 روزه ی من:

لنای 5 ساله ی من:

لنای من؛

تو با تمام کوچکی ات برای من و پدرت بهترینی!
زندگیمان با توست که شیرین می شود، رنگ و لعاب می گیرد...

تنـــــــــــــها تو...
با تمام شیطنت هایت، با تمام حرف هایت...

که تو برای من مثال نداری، در تمااااام این عالم!


♥. دوستت دارم، مایه ی آرامش من.

 

 

 

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

عمه فروغ
20 مهر 93 12:09
بوس به روی ماهت عروسک وااااااااای چقدر کوچولو هست خدا لنا جون رو برات حفظ کنه
elnaz
پاسخ
ممنونم از دعای خیرتون.
مامان دوقلو ها
20 مهر 93 13:48
وای قربونت بشم لنا جونم.الناز جونم منم حالا حس این و دارم که زود بزرگ شن واسه من 1 ماهنلنا جون انشالله همیشه سلامت
elnaz
پاسخ
خدا نکنه عزیزم.خدا حفظشون کنه گل های زندگیتو.
مامی آراد
20 مهر 93 17:59
عید غدیر بر شما وخانواده مهربانتان مبارک
elnaz
پاسخ
ممنونم عزیزم عید بر شما هم مبارک.
مامان جون
21 مهر 93 9:06
عیدتون مبارک عزیزم
elnaz
پاسخ
ممنونم عزیزم عید شما هم مبارک
مامان شادي
22 مهر 93 9:18
خدا نگهدارش باشد
elnaz
پاسخ
ممنونم شادی جون.خدا حافظ همه ی بچه ها باشه.
مامان ندا
27 مهر 93 9:59
عزیزم وااااای مثل عروسک بوده ....البته الان هم دسته کمی از عروسک نداره... بوووووس به روی ماهت ...
elnaz
پاسخ
قربونت برم عزیز خودم.